Ir štai, po keturių metų pertraukos, kino kūrėjas grįžta su finaline šios šmaikščios istorijos dalimi, kuri galiausiai apibendrins viską, kas buvo parodyta anksčiau.

Režisierius kviečia paskutinį kartą pasimėgauti nuostabiausiomis akimirkomis JAV žemėse su visiškai naujais ir jau pažįstamais personažais, kurie džiugino žiūrovus kino ekranuose penkis ilgus metus.

Apie ką mes čia…

Sunki ta tėvystės dalia, ypač tada, kai tenka pasilikti vieniems su vaikais. Vargais ne galais, priversti praleisti laiką su vaikais, Igoris, Sauna ir Artiomas netyčia prasitaria savo ilgai pažįstamam bičiuliui Šventam Valentinui apie norą turėti suaugusius vaikus ir… Taip prasideda vyrų nelaimės.

Kūrinio vidus

Pirmoji trilogijos dalis, kurią žiūrovai išvydo 2009 metais, pasirodė net labai gerai, atsižvelgiant į bendrą rusiškų komedijų spektrą pastaraisiais metais. Kai prie filmo kūrybos neprikiša rankų „Enjoy Movies“ su armenų armija, tada tokią juostą galimą skaityti pasisekusia. Antras filmas pasirodė prastesnis, tačiau ir jis privertė pasijuokti iš kuriozinių ir labai buitinių situacijų, todėl kartu su „Eglučių“ trilogija, ši kino serija atrodo kaip viena geriausių žanro atstovų Rusijos kino pramonėje. Pagaliau atėjo proga įvertinti paskutinį „Meilės Niujorke“ filmą, kuris bent jau iš anonsų, prognozavo labai puikų šou. Šiuo atveju reklama pateisina lūkesčius ir šis filmas tampa geriausių visoje serijoje.

Taip, visa ši istorija kažkur matyta, ir matyta daugelį kartų kituose filmuose, net tų pačių rusų sukurtoje „Meilė kaip seilė“ trilogijoje, tačiau bendras pamatas atrodo labai jau neįprastai. Pasakojimas pateikiamas iš naujos perspektyvos, labai žvaliai, šmaikščiai ir efektingai. Humoras, kuris dominuoja visame filme, nėra vulgarus, kas jau paverčia ši filmą vienu geresnių iš nedaugelio paskutinių metų komedijų. Atsisakyti vulgarumo ir pritraukti minias žmonių į kino teatrus – štai kur tikrai labai sunkus tikslas, bet kaip galima pamatyti iš bilietų pardavimų, jis suveikia. Žmonėms nusibosta Sariko ir jo bičiulių išdaigos kino ekranuose su menkaverčiais projektais, todėl jie renkasi tokias net visai šeimai skirtas pramogas.

Filmo veiksmas ir siužetinė linija labai orientuota į šeimynines problemas, kaip vaikų auklėjimas, kasdienė gyvenimo rutina ir noras pabėgti nors kelioms akimirkoms nuo susiklosčiusių aplinkybių. Filme dominuoja tėvai ir jų požiūris į vaikus, o motinos lieka tiesiog už borto. Panašią situaciją matome Kvarteto sukurtoje dilogijoje „Apie ką kalba vyrai?“. Režisierius ir juostos scenaristas tokiais neblogais momentais paverčia visą filmą į gana vaizdingą dėstymą, kaip iš tikrųjų turi elgtis vyrai ekstremaliose situacijose ir ar iš tikrųjų vyro rolė šeimoje yra svarbesnė nei moters.

Pasibaigus filmui kūrėjai priverčia žiūrovus atsakyti patiems sau, kas gi svarbiau, karjera, asmeninis gyvenimas be rūpesčių, meilės paieškos ar visgi šeima ir jos gerovė. Kiekvienas turi atsakyti sau, kokius gyvenimo tikslus jis turi ir kas jam gali suteikti laimę šiame spalvingame gyvenime.

Techninė juostos pusė

Svarbiausias rusų komedijų akcentas visada buvo sutelktas į garso takelius, kurie visada sugebėdavo puikiai pagyvinti filme rodomą atmosferą. Čia irgi galima išgirsti žinomus ir visai naujus muzikinius kūrinius, kurie pagyvina ir taip smagią juostą.

Operatorius ganėtinai neblogai susidorojo su savo užduotimi, gražiai parodytas miestas ir jo prieigos, o kartu ir visai gražiai pristatytos filmo erdvės. Produkcijos lygis gal ir ne iš pačių geriausių, kas pasimato bendrame fone, tačiau tai nesukuria diskomforto peržiūros metu.

Filmo montažas kai kuriuose vietose šiek tiek šlubuoja. Keliose scenose per greitai nukerpamas vaizdas ir sumontuojamas su visai netinkančia scena, o tai neleidžia įsijausti į rodomą veiksmą. Visgi, su humoru padirbėta neblogai, tačiau kai viskas pateikiama chaotiškai, tai net tie patys geriausi juokeliai nesukuria atitinkamo poveikio bendram filmo fonui.

Aktorių kolektyvinis darbas

Slaviškas moterų grožis kaip ir ankstesniuose trilogijos dalyse čia dominuoja. Žinoma, labiausiai dėmesį prikausto pati Sharon Stone, kurios filme vos tik kelios akimirkos, tačiau vien jau tokio kalibro žvaigždė priduoda šiai juostai neįtikėtino šarmo.

Rusų dainininkė ir aktorė, ilgakojė grožio karalienė Vera Brežneva, nuostabioji ir talentingoji Svetlana Chodčenkova ir seksualioji Nastia Zadorožnaja spindi viso filmo metu. Vaidybos plane jų spindesys užgesta, ne tokio kalibro juosta, tačiau vien jau savo išvaizda jos sukuria malonų akiai šou.

Vyrų gvardija, susidedanti iš Aleksejaus Čadovo, Vladimiro Zelenskio ir Vilio Haapasalo, irgi nesnaudžia. Smagiai pasirodantys vyrukai priverčia nemažai pasijuokti iš jų daromų klaidų. Prie tokio trio prisideda ir pats rusų scenos karalius – Filipas Kirkorovas. Dainininkas antrą sykį įkūnija Valentiną. Nors jo vaidmuo nėra labai jau įsimintinas, tačiau tai svarbiausias viso filmo veikėjas.

Jau minėta anksčiau, didžiausia juostos žvaigždė Sharon Stone atrodo labai jau nykiai. Moteris nevaidina, ji pasirodo scenose ir tiek. Labai susenusi ir nemaloniai atrodanti aktorė priverčia jausti jai vien tik gailestį už tai, jog turėjo taip nusiristi vaidindama rusiškoje komedijoje.

Verdiktas

„Meilė Niujorke 3: žmonos atostogose“ – tai geriausias trilogijos filmas, kuriame be sodraus ir visai lengvo humoro galima pamatyti buitinio gyvenimo problematiką, pastangas išlaikyti šeimos gerovę ir nesąmoningus vyrų auklėjimo metodus.

Scenarijus ir siužetinės linijos pateikimas – 6/10

Techninė juostos pusė – 7/10

Aktorių kolektyvinis darbas – 7/10

Bendras vertinimas: 7/10

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!