Informacija portalui jis pateikė, kai buvo publikuotas DELFI Piliečio skaitytojos tekstas apie neįgalią moterį nemaloniais žodžiais užsipuolusį autobuso vairuotoją.

Pasak DELFI skaitytojo, panaši situacija praėjusią savaitę susiklostė ir 19-ame troleibuse. „Sustojęs Žalgirio stotelėje (vairuotojas – DELFI) nenorėjo atidaryti priekinių durų moteriai su mažu vaiku, o kai ji pareikalavo, atidarė, bet nusikeikė ir dar garsiai ją nemaloniu žodžiu išvadino. Jaunas vairuotojas“, - teigė skaitytojas. Pasak jo, tokiu vairuotojo elgesiu buvo pasipiktinę visi troleibuso keleiviai.

Kadangi skaitytojas žinojo tikslų konflikto laiką bei užsirašė troleibuso numerį, DELFI perdavus šią informaciją Vilniaus miesto savivaldybei, pavyko išsiaiškinti, dėl kurio vairuotojo skundėsi keleivis. Pasak savivaldybės atstovų, vairuotojas buvo iškviestas pasiaiškinti raštu, jam pareikštas įspėjimas – pagal vairuotojų taisyklių pažeidimo punktą 1.7 (vairuotojų mandagumas su keleiviais) . Nurodyta, kad gavus 2 tokio pobūdžio įspėjimus toliau gresia piniginė drausminė nuobauda – priedų sumažinimas ir t.t.

Vilniaus savivaldybė yra nurodžiusi, kad nuo šių metų rugsėjo 10 dienos pagal ES reikalavimus autobusų vairuotojams privalomas kvalifikacijos tobulinimas kas 5 metai – t. y. vairuotojai, kurie dirba (vairuoja) už atlygį, privalo išklausyti 35 valandų teorijos kursą, išlaikyti vairavimo mokykloje egzaminą ir pasikeisti vairuotojo pažymėjimą, kuriame įdedama žyma „95 kodas“.

Vilniaus viešojo transporto vadovai ragina visus piliečius nelikti abejingais ir apie incidentus informuoti.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (217)