Pasirodo, keleiviai į lėktuvą netilpo dėl to, kad didesnis lėktuvas buvo pakeistas į mažesnį. „Šiandien ryte dėl pakeisto lėktuvo tipo iš didesnio į mažesnį, 12 keleivių iš Vilniaus į Rygą buvo išskraidinti kitų oro bendrovių reisais. Atsiprašome keleivių už patirtus nepatogumus“, - sakė "airBaltic" atstovybės Lietuvoje korporatyvinės komunikacijos koordinatorė Rosita Sakalauskaitė.

Pasirodžius šiam straipsniui, DELFI pasiekė kitų skaitytojų laiškai:

„Šiandien, kaip ir keletą kitų keleivių, planavusių skristi „airBaltic“ linijomis, taip pat nepakilau planuotu maršrutu Vilnius-Kopenhaga, 17.45 val. Sutikime, visko pasitaiko, tačiau apie tokius dalykus, juo labiau, kad dabar sužinojau, jog iš ryto buvo tokių pat nesklandumų, reikia pranešti iš anksto! O šiuo atveju, teko tai sužinoti tik atvykus į oro uostą registracijos skrydžiui metu... Negana to, kad visi keleiviai patyrė nuostolius savo tolimesniems planams, „airBaltic“ nėra linkę geranoriškai kompensuoti nuostolių. Kaip žinia, keleiviai planuoja tolimesnius kelionės maršrutus ir datas atsižvelgiant į skrydžių grafikus ir šiuo atveju lieka finansiškai nuskriausti... Kyla tik toks klausimas: kiek dar tokių pokštų žada iškrėsti „airBaltic“? Ir ar verta su jais bendradarbiauti? Esu labai nusivylusi šia kompanija ir labai tikiuosi, kad pasitaikius panašiai situacijai „airBaltic“ su iškilusiomis problemomis susitvarkys daug korektiškiau! Labai norėčiau išgirsti tikrąją šio nesklandumo priežastį!“, - rašo savo vardo atskleisti nenorėjusi skaitytoja.

„Trečiadienį turėjome skristi iš Miuncheno per Rygą į Vilnių. Atskridus į Rygą paaiškėjo, kad mūsų lėktuvas iš didesnio buvo pakeistas į mažesnį ir mes likome už borto. Lėktuvas turėjo išskristi iš Rygos 18:20 val. Mums pasakė, kad mus perveš autobusu, kuris išvažiuos apie 20 val. iš Rygos. Taip ir buvo. Tik autobusas išvažiavo pusvalandžiu vėliau, o jame, pasirodo, yra ne tik keleivių, kurie turėjo išskristi į Vilnių 18.20 val., bet ir keleivių, kurie turėjo išskristi iš Rygos į Vilnių kitu lėktuvu 20 val. Jiems buvo pasakyta ta pati priežastis. Tarp tokių 25 keleivių buvo lietuvių, keli ispanai, rusai, vienas vaikinas iš Nepalo. Tiesa, kaip kompensaciją „airBaltic“ mums pasiūlė po 1,5 lato (maždaug 7 litus) kuponą kavinėje. Pamiršau pridurti, kad Vilniuje buvome 1 val. nakties“, - savo patirtimi dalinasi DELFI skaitytojas Romas.

Dėkojame DELFI skaitytojams už informaciją!

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją