Nors kolegos jam jau nuo pirmo pasisakymo šia tema baksnojo petin ir siūlė nedaryti skubotų išvadų, tačiau K.Kriščiūnas nepasidavė ir neįsigilinęs į specialujį planą bei visuomenės poreikius pareiškė, kad takas - nelegalus ir pavojingas. Vietoj to, kad pasiūlytų kompromisą - liepė dviratininkams nešdintis į šalutines, Kaune labiausiai užterštas ir vienas intensyviausių Kęstučio bei Donelaičio gatves.

Deja, Laisvės alėjos dviračių takas - dviratininkams svarbiausia arterija mieste, kuriuo važiuoji ir maži, ir dideli, labai skirtingą patirtį turintys dviratininkai, kurių didžioji dalis gatvėje pasimestų ir keltų avarines situacijas.

Kasdien Laisvės alėja pravažiuoja šimtai dviratininkų ir nieko nuostabaus, kad kai kuriems savivaldybės klerkams pabodo pro langus matyti vis didėjantį dviratininkų srautą Laisvės alėjoje. Ar norime, kad šalutinėse gatvėse laikas nuo laiko susidarytų nepagrįstai didelės spūstys arba dar blogiau - būtų nustatyta dviratininkų mirčių?

Mes, dviratininkai, norime pareikšti, kad ir toliau važinėsime ten kur važinėjome ir jokios pasireklamuoti sumaniusios valdžios mūsų  maršrutų nekoreaguos. O jei ir koreaguos, tai tikrai ne lauko kavinių naudai! Mes, dviratininkai, Laisvės alėjos dviračių taką siūlome platinti, labiau apriboti nuo pėsčiųjų, o politikams pradėti rūpintis dviratininkų gerove ir nekišti nosies tarp stipinų!