„Šių metų liepos pabaigoje persikėliau savo numerį iš „Tele2“ į kitą operatorių, tačiau, mano nuostabai, nebeturint jokių įsipareigojimų „Tele2“, man vis dar yra siuntinėjamos sąskaitos (už rugpjūčio, rugsėjo mėnesius) už neva suteiktas „Tele2“ paslaugas. Taip išeina, jog aš vienu metu su vienu telefono numeriu sugebu naudotis dviejų operatorių paslaugomis“, - rašo Vytautas.

Vytautas pasakoja, kad jam paskambinus į „Tele2“ ir papasakojus apie susidariusią situaciją, konsultantė jam atsakiusi, jog pasidomės nupasakota situacija ir Vytautui perskambins, tačiau jis skambučio nesulaukė.

„Tele2“ atstovo spaudai Andriaus Baranausko teigimu, tokios situacijos, kai klientui atsisakius „Tele2“ paslaugų jam vis dar siunčiamos sąskaitos, pasitaiko labai retai.

„Deja, šiuo atveju įvyko mūsų klaida. Perkeliant numerį atliekama daug operacijų, dalis jų - neautomatizuotos ir atliekamos rankiniu būdu. Šiuo atveju įsivėlė žmogaus klaida - vartotojui perkėlus numerį, mūsų apskaitos sistemoje nebuvo pažymėta, kad vartotojas nutraukė sutartį su mumis. Apskaitos sistemoje liko pažymėta, kad žmogus vis dar naudojasi mūsų paslaugomis, todėl sistema toliau generavo sąskaitas. Kaip tik dėl to ir klientų aptarnavimo specialistas, konsultavęs klientą telefonu, negalėjo identifikuoti problemos - jis matė klaidingą informaciją, kad klientas vis dar naudojasi mūsų paslaugomis“, - DELFI sakė A. Baranauskas.

„Tele2“ atstovo teigimu, jau buvo imtasi veiksmų, kad panašūs atvejai daugiau nesikartotų. Šiuo metu yra diegiamos papildomos kontrolės procedūros - jos užtikrins, kad panašūs atvejai būtų identifikuoti iš karto.

„Apgailestaujame dėl kliento patirtų nepatogumų. Jo atsiprašėme asmeniškai, taip pat pasiūlėme kompensaciją. Be to, pasimokėme iš šio atvejo ir užtikrinsime, kad ateityje su panašiais nesklandumais klientai nebesusidurtų“, - patikino A. Baranauskas.

Dėkojame DELFI skaitytojui už informaciją!

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją