Liūdna, tačiau šioje mūsų modernioje kasdienybėje jis grįžo į aptarnavimo sferą. Jau ne pirmą kartą susiduriu su vienu už kitu labiau savimi patenkintais pardavėjais, kurie į mane, pirkėją, žiūri kaip į prie bato prilipusį lapą. Norėjau sakyti kitą žodį, bet susilaikiau.

Šį savęs išaukštinimą ir pirkėjo nužeminimą ypač pastebiu tarp jaunesnių darbuotojų. Studentai, įsidarbinę per vasarą ar laisvu po paskaitų laiku turbūt jaučiasi viską išmanantys ir viską žinantys. Šią savaitę kaip tik turėjau labai nemalonią patirtį, apie ją ir noriu papasakoti.

Vienoje prekybos centro „Molas“ papildomų prekyviečių, vadinamoje „salelėje“, įsigijau norėtą įrenginį. Pardavėjas, nors irgi jaunas, buvo labai mandagus ir malonus, tikrai paslaugus. Jam – didžiausi komplimentai.

Bet kitą dieną paaiškėjo, kad įrenginio baterija brokuota. Per naktį krautas įrenginys kitą dieną atlaikė tik porą valandų. Nuvežėme jį grąžinti. Salelėje įrenginį priėmė, pasakė, kad pratestuos ir susisieks. Kitą dieną susisiekė – sako, viskas gerai, galite pasiimti.

Atvažiavome atgal, dirbo jau ne malonusis vaikinas, o nosį iškėlusi mergina. Numetė mums, kad viskas čia gerai. Paklausėme, ar išbandė įrenginį? Pakroviau, sako, kraunasi. Tai taip, kraunasi, bet ar pažiūrėjote, po kiek laiko išsikrauna, – štai kas mane neramino. Ji „naglu“ veidu pradėjo aiškinti, kad viskas čia gerai, o jeigu instrukcijoje parašyta, kad įrenginys turėtų laikyti ilgiau, tai turėtume suprasti, kad ir instrukcijos kartais būna netikslios. Ji ginčijosi, draskė akis. Įrenginį pasiėmėme.

Vos išėjus iš prekybos centro, po maždaug 10 minučių, įrenginys vėl išsikrovė. Nors buvo ką tik prieš tai pakrautas toje prekyvietėje. Iškart grįžome atgal – parodėme panelei, kad va, vėl išsikraudinėja.

Ji ilgiausiai apžiūrinėjo, burbėjo mums, galiausiai paėmė kitą tokį patį įrenginį tiesiai iš ekspozicijos, grubiai tariant vos ne metė mums ir pasakė: „Imkit ir eikit.“ Ir nusisuko.

Taip, antrąjį įrenginį paėmėme, jis veikia gerai. Bet liko labai nemalonu po tokios patirties. Žmonės, kurie nekenčia klientų ir yra pakankamai įžūlūs, kad draskytų akis, neturėtų dirbti aptarnavimo srityje. O jeigu jai tiesiog sunkios dienos – depresijos duobė, šuo nugaišo ar PMS kankina – tegu ima biuletenį. Bet neišsikrauna ant klientų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)