Man kaip alkoholikei norisi pasakyti tiek: kol i gerima ziurime tik kaip i nuoda kuno sveikatai-S...s. Niekas nesustoja nepajutes padariniu. Nei pinigu, nei santykiu, nei kitu materialiu dalyku praradimais nepagasdinsime, Priezastys gludi viduje, Sieloje. Kai geriame tik po ,,truputi", dar nemanome, kad tik ,,truputi" nera prasmes gyventi, ir tik ,,truputi" Sielai negera. Atsisukus i Kureja ir jo dalele savyje, nustojus buti ,,as - dievas", - galimi leti pokyciai. Tai ilgas procesas. Dvasine 12 zingsniu programa, pagal kuria gyvena alkoholikai, zmones buve pijokais, bomzais, ,,inteligentiskais" gerejais,...-stai kelias i laisve ir tikros gyvenimo prasmes atradima. Emocinis alkoholizmas, kuriuo siandien serga pasaulis, tai to pacio alkoholizmo forma ir ji rodo, kad visiems reikia rimtai susimastyti. Kad iskreiptas matymas nieko nerodo, faktas. Irkluojame ant zoles ir tinklus metam ant jos, o tai veda i dugna.
Cituoti komentarą
Miau
2012-07-31 22:50
Teisingos autoriaus mintys. Pagarba! :)
Cituoti komentarą
ūcūcūcūcūcūc
2012-07-31 21:32
seniai zinoma kad alkoholis yra nuodas. tai ar logiska yra vartoti nuoda?
Cituoti komentarą
Zuzana
2012-07-31 19:49
Pritariu visoms autoriaus mintims.Pati sielojuosi, kai matau kaip ritasi visuomenė į bedugnę.Kiek kalbuosi su geriančiais giminaičiais nieko nepadeda.Sako visi geria, o aš dar nealkoholikas ir jaudintis nėra ko.Nors patys to nepripažįsta, kaskart matau, kaip jie vis labiau priklauso nuo tų prakeiktų lašų.Kiek kartų pažadės susilaikyti, tiek kartų apvils. Baigiu prarasti viltį, kad kas nors galėtų keistis. Dėl biudžeto pajamų, kurios irgi netausojamos , o akivaizdžiai švaistomos, prarasime ir tautą ir valstybę.
Na matai kaip, pats niekini "leberastus", aiškini, kad jie kažką bendro turi su alkoholio vartojimu, bet sakai, kad "sugebėjai atsisakyti alkoholio."
Aš esu tas "leberastas" ir alkoholį vartojau visada saikingai, o dabar praktiškai absoliučiai jo nevartoju, nors vos į trečią dešimtį kopti pradėjau ir alkoholio kulto taipogi nepalaikau.
Tendencingai pritempei nuomonę, sukūrei "leberasto" šiaudinę baidyklę ir pats ją talžai. Yra skirtumas tarp skatinimo vartoti alkoholį ir aiškinimo, kad jei žmogus nori - lai vartoja alkoholį.
Ir tai nėra blogai. Suteikia žmogui teisę rinktis pačiam. O nuo alkoholio vartojimo "atsakomybės" pabėgti neįmanoma, nes dėl to kenčia visų pirma Tavo sveikata, o neretai ir Tavo šeima.
Realiai tušti argumentai. Tautos "išlikimo" motyvas yra labai archaiškas. Vertybė yra žmogus ir jo sveikata. Skatinti kitaip leisti laiką, nei prie taurelės reikia ne dėl to, kad tauta degraduoja, o dėl to, kad reikia stengtis žmonėms padėti suprasti, kad kaip yra pasirinkimas gerti, taip yra ir negerti. Švietimas.
Taigi nežinau, apie kokį čia "liberastizmą" kalbėjai. Dabar madinga susikurt neegzistuojantį oponentą ir jį sudraskyt į gabalus. Be pykčio, kaip pasakytų leberastas L.Donskis :)
Mielam Juozui: Pradiniame straipsnio variante buvo sudėtos visos nuorodos o po redakcijos redagavimo jų nebeliko. Bet tai ne problema, tiesiog paguglink ir labai ramiai viską rasi:
kai kuriems užkliūna mano kritiški pasisakymai dėl liberastų ir kosmopolitų. Tai nėra tik emocinis pliūpsnis o ilgamečio stebėjimo padarinys. Liberastas (neturiu galvojoe klasikinio liberalizmo, kuris yra gan teigiamas) visada iškelia padugnių teises, tuo pamindami padorios visuomenės teises. Ir žinoma, nebelieka jokių pareigų, ir jokios atsakomybės, tik teisė išsidirbinėti ir.. gerti:)
O pats autorius nebegeria, sugebėjau to atsisakti, manau ir mielas skaitytojas pajėgs:)
Sveikinu, puiku dar ta stadija kai gerti smagu. Kai išsivystys priklausomybė alkoholiui
sugrius viskas.Jūs net nesuprasit kodel visi apie Jus apeina kaip apie stulpą. Alkoholimą PSO apibūdina kaip fizinė, psichinę,nuolat progresuojančią, nepagydomą ir mirtiną ligą. Te
apsaugo Jus gerieji Dievai ir Deivės!
Viską lemia socialiniai santykiai. Kol pas mus jaunimo tarpe bus vertinami tie, kurie "nebijodami" tėvų gali išgerti ar vartoti narkotikus, tol nieko nebus. Jei tokius laikytume nevykėliais, kokie iš tikrųjų jie ir yra, viskas po truputi stotusi į savo vietas. Kažkodėl vaikinai limpa prie mėgstančių išgerti ir rūkyti merginų, nes jos lengviau atsiduoda, o savo gyvenimą sieti su tvarkingom, bet tai jie jau daro tik subrendę. Merginų mastymo niekas negali suprasti, kodėl joms patinka girti pasikėlę tuščiagarbiai kvailiai, kurie turi vieną argumentą, tai kumštį, kuris gerokai vėliau persikelia ant tų pačių merginų veidų. Jei merginos rinktusi protingus, mąstančius vaikinus, tai ir tų "erelių" elgesys keistus. Bet mąstymą pakeisti sunkiausia, tam reikia dirbti, bet alkoholis ir narkotikai, tai biznis iš kurio šildosi valstybė ir valdininkai.
Cituoti komentarą
Caro laikais
2012-07-31 11:30
lietuviai prievarta turėjo pirkti degtinę. Aludariai mokslo metų pradžioje prie studentų bendrabučių statosi palapines ir pardavinėja alų.
Seimo nariai balsuoja už alkoholio reklamą. Kurios partijos programoje yra kova prieš alkoholį ? Religijų bendruomenių vadai kur Jūs ? Skautai kur Jūs? Prezidente, ko tylite?
Cituoti komentarą
mari
2012-07-31 11:04
paskaičius komentarus visi tik girtuokliai rašo, nes visi pasiryžę mesti :) saikas kažkodėl nesuprantamas dalykas, tai argi tai nepasityčiojimas, kai vos taurę per metus ar per mėnesį išgeriantis prilyginamas alkoholikui :) kam reikalingi kraštutinumai? jei jau turi problemą arba nepatinka gerti, tai ir negerk, o ne rėk - tuoj tuoj mesiu ir jūs meskite:) o dėl jaunimo tai klystate, dauguma renkasi sidrą vietoj tarybiniais laikais gerto stipraus alaus ar degtinės, beje dažnai tenka matyti būtent jaunų žmonių (jaunus laikau iki 40 m., paskui suaugę:)), kurie vis dar nustemba, kodėl negali parduotuvėje nusipirkti alkoholio po 22 val., vadinasi nelabai jiems ir reikia, nes jei tiek metų nežino to įstatymo, beje, jei būtų būtinybė, pasirūpintų iš anksto :)
o man atrodo, kad tai kulturos stoka, alkoholiu su gera kompanija, svente ir geru maistu, galima megautis
Cituoti komentarą
asdf
2012-07-31 10:00
Kaip tai nepatenkam i statistikas? Pagal bendra isgerima 12 vietoj pasaulyje, lenkiam tiek tavo minetus belgus bei vokiecius. Pirma pasidomek realiais duomenimis, o tada tik cia statyk is saves visazini egzperta.
Atleiskite, bet Lietuvoje negerti jaunysteje yra socialine savizudybe. 90% jaunimo 15-25 metu svencia su alkoholio. Jei negeri, automatiskai iskrisi is sito rato. Jei negeri, esi juoda avis.
p.s. pats negeriu 3 metai
Cituoti komentarą
Artūras
2012-07-31 08:48
''Tik pasekmės'' rašo, kad laimingi neprasigeria - visška nesąmonė. Dar ir kaip prasigeria. Ir stiprūs, ir protingi, ir gabūs ir t. t.
Cituoti komentarą
Rūstautas
2012-07-31 08:43
Juozas: "Jokiu budu negalima musu visuomeneje propaguoti abstinensijos. Tokiu sunkiu negalime uzkruoti dar vieno itampos saltinio" - Totalus idiotizmas. Ar bent bandėte negerti, kad tokias nesąmones rašote? Net juokinga skaityti, dar vienas ragautojas. Negėrimas ir yra išsilaisvinimas, o tautiškų pažiūrų deklaravimas - puikus tam motyvas
Juozas: "Mano pasiulymas. Propaguoti gerimo kultura akcentuojant gerimo skoni o ne busena, kuria gerimas suteikia" Juozai, dešimt metų dirbu reklamoje (tarptautinėse agentūrose). Alkoholio gamintojai sudaro didžiąją dalį reklamos užsakovų. DIDŽIĄJĄ DALĮ jiems kuriamos įvaizdinės reklamos turinio sudaro skoninių gėrimo savybių akcentavimas. Na o ką iš to turim..... Manau tikrai ne gurmanų, o alkoholikų armija
Cituoti komentarą
vaikinas
2012-07-31 03:46
Pilnai tam pritariu!
Cituoti komentarą
juozas
2012-07-31 03:23
Pirmiausia krenta i akis stilius. "Liberastai, tolerastai bei kitokie -astai". Idomu, kokia zala musu visuomenei neriklausomai nuo tautines etiketes yra nuo tokiu "mrakabiesiju"? I viena kruva dar papuola akiplesiskas zongliravimas faktais ir savokomis. "Kosmopolitas myli tik save ir rūpinasi tik savo malonumais". Bandau isivaizduoti autoriaus mintis redaguojant teksta ir sioje vietoje svarstant pavartoti zodzius dar ir "egoistas" ar "hedonistas", bet pasirinkant "kosmopolitas". O gal autorius tokiu zodziu nezino, gal nesupranta savokos "kosmopolitas", gal yra tiek emocionalus, kad negali nepriskirti savo priesams kuo daugiau neigiamu savybiu, gal savo tekstu neredaguoja? Noreciau pamatyti PSO dokumenta, kur parasyta, kad "jei gryno alkoholio kiekio vienam gyventojui tenka 7-8 litrai, prasideda tos tautos spartus nykimas". Labiausia domina zodziai "spartus" ir "nykimas". "manau, minimum 90 proc. nelaimių ir nusikaltimų kaltininkas". O as taip nemanau, bet pareiga pateikti nuorodas i dokumentus tenka pusei, kuri teigia ka nors, o tik as nemanau ir tiek. As nepretenduoju i autoriaus elitine kuopele "mes", bet tikiuosi, kad sis ratas platesnis nei tik autorius ir jo isivaizduojamas draugas pingvinas Mazepa. Tada mes priprate matyti duobetas Kauno gatves, bet ne tai, "kad gruzinai geria". As niekada nemaciau geriacio gruzino. Tiesiog gruzinu maciau tik keleta per visa gyvenima. Perlas zinoma, liks be komentaro "Jau įrodyta, kad nėra kultūringo gėrimo. Viso pasaulio mokslininkų yra įrodyta, kad bet kokios alkoholio dozės ardo smegenis ir naikina pačias tobuliausias jų funkcijas.". Tiek apie literatura. Mielas autoriau, jei Jus neketinate diskredituoti nacionalistinio judejimo, pasistenkite neatrodyti zmogum, kuris mokykloje per kalbos ir literaturos pamokas muse dinderi, arba priesisku ideju skleidejams galetu pamosuoti savo tvirtu kumsciu.
Apie turini. Jokiu budu negalima musu visuomeneje propaguoti abstinensijos. Tokiu sunkiu metu negalime uzkruoti dar vieno itampos saltinio. Mano pasiulymas. Propaguoti gerimo kultura akcentuojant gerimo skoni o ne busena, kuria gerimas suteikia. Pagal ta principa ivesti reklamos cenzura, kada reklama neteikianti informacijos apie gerimo skoni butu draudziama.
Tiek. Laukiu atsiliepimu ir vertinimu +/-. Iki.
Alkoholizmas - tylusis lietuvių tautos genocidas?
Raimonda
RR
Miau
ūcūcūcūcūcūc
Zuzana
Giedrius Alasevičius
Giedrius Alasevičius
Aš esu tas "leberastas" ir alkoholį vartojau visada saikingai, o dabar praktiškai absoliučiai jo nevartoju, nors vos į trečią dešimtį kopti pradėjau ir alkoholio kulto taipogi nepalaikau.
Tendencingai pritempei nuomonę, sukūrei "leberasto" šiaudinę baidyklę ir pats ją talžai. Yra skirtumas tarp skatinimo vartoti alkoholį ir aiškinimo, kad jei žmogus nori - lai vartoja alkoholį.
Ir tai nėra blogai. Suteikia žmogui teisę rinktis pačiam. O nuo alkoholio vartojimo "atsakomybės" pabėgti neįmanoma, nes dėl to kenčia visų pirma Tavo sveikata, o neretai ir Tavo šeima.
Realiai tušti argumentai. Tautos "išlikimo" motyvas yra labai archaiškas. Vertybė yra žmogus ir jo sveikata. Skatinti kitaip leisti laiką, nei prie taurelės reikia ne dėl to, kad tauta degraduoja, o dėl to, kad reikia stengtis žmonėms padėti suprasti, kad kaip yra pasirinkimas gerti, taip yra ir negerti. Švietimas.
Taigi nežinau, apie kokį čia "liberastizmą" kalbėjai. Dabar madinga susikurt neegzistuojantį oponentą ir jį sudraskyt į gabalus. Be pykčio, kaip pasakytų leberastas L.Donskis :)
Marius Jonaitis
kai kuriems užkliūna mano kritiški pasisakymai dėl liberastų ir kosmopolitų. Tai nėra tik emocinis pliūpsnis o ilgamečio stebėjimo padarinys. Liberastas (neturiu galvojoe klasikinio liberalizmo, kuris yra gan teigiamas) visada iškelia padugnių teises, tuo pamindami padorios visuomenės teises. Ir žinoma, nebelieka jokių pareigų, ir jokios atsakomybės, tik teisė išsidirbinėti ir.. gerti:)
O pats autorius nebegeria, sugebėjau to atsisakti, manau ir mielas skaitytojas pajėgs:)
Pagonis
sugrius viskas.Jūs net nesuprasit kodel visi apie Jus apeina kaip apie stulpą. Alkoholimą PSO apibūdina kaip fizinė, psichinę,nuolat progresuojančią, nepagydomą ir mirtiną ligą. Te
apsaugo Jus gerieji Dievai ir Deivės!
VK
Caro laikais
Seimo nariai balsuoja už alkoholio reklamą. Kurios partijos programoje yra kova prieš alkoholį ? Religijų bendruomenių vadai kur Jūs ? Skautai kur Jūs? Prezidente, ko tylite?
mari
ash
asdf
asdf
123
p.s. pats negeriu 3 metai
Artūras
Rūstautas
Juozas: "Mano pasiulymas. Propaguoti gerimo kultura akcentuojant gerimo skoni o ne busena, kuria gerimas suteikia" Juozai, dešimt metų dirbu reklamoje (tarptautinėse agentūrose). Alkoholio gamintojai sudaro didžiąją dalį reklamos užsakovų. DIDŽIĄJĄ DALĮ jiems kuriamos įvaizdinės reklamos turinio sudaro skoninių gėrimo savybių akcentavimas. Na o ką iš to turim..... Manau tikrai ne gurmanų, o alkoholikų armija
vaikinas
juozas
Apie turini. Jokiu budu negalima musu visuomeneje propaguoti abstinensijos. Tokiu sunkiu metu negalime uzkruoti dar vieno itampos saltinio. Mano pasiulymas. Propaguoti gerimo kultura akcentuojant gerimo skoni o ne busena, kuria gerimas suteikia. Pagal ta principa ivesti reklamos cenzura, kada reklama neteikianti informacijos apie gerimo skoni butu draudziama.
Tiek. Laukiu atsiliepimu ir vertinimu +/-. Iki.