Kaip pavyzdį paimkime 26 maršruto autobusą. Iki naujosios tvarkos žmogus, sumokėjęs 2-2,5 Lt, galėdavo nuvažiuoti nuo Santariškių iki Stoties arba atvirkščiai. Įsigaliojus naujajai tvarkai, žmogui kelionė kainuos 3,5 Lt, nes nusipirkus bilietą 30 minučių už 2,5 Lt, į tą laiką netelpama jokiais būdais, nes kelionės trukmė yra 49 min. Todėl asmuo yra priverstas pirkti valandos bilietą. O nusipirkus 30 min bilietą žmogus jaus įtampą, turės drebėti dėl kiekvienos minutės, jaudintis stovint kamštyje, kad neviršytų leistinos normos.

Kitas aspektas yra toks, kad nesureguliuota transporto sistema. Pvz., kelionės trukmė nuo taško A iki taško B trunka apie 30 min. Tarkime, su vienu bilietu gali važiuoti 30 min ir kiek nori kartų gali persėsti, bet, jei nusipirkus 30 min bilietą ir pavažiavus 10 min kitoje stotelėje turiu laukti 9-10 min kitos transporto priemonės, kuri dažnai vėluoja arba nuvažiuoja per anksti, o kartais ir išvis neatvažiuoja, tai kodėl aš turiu mokėti uz tą laiką, kurį stoviu stotelėje ir laukiu kitos priemonės?

Trečiais aspektas, kuris labiausiai susijęs su sostinės gyventojais yra tas, kad mes priversti pirktis brangesnius mėnesio bilietus. Vietoj buvusių 75-85 Lt naudojantis tik autobusu arba tik troleibusu, įsigaliojus naujajai tvarkai reikės mokėti 100-110 Lt. Kodėl aš turiu mokėti už abi transporto priemones, jei mano kasdieniniame gyvenime aš naudojuosi tik autobusu ar tik troleibusu. Nes yra rajonų, kur nėra troleibusų linijų ir jos net ne pakeliui. Pvz., Fabijoniškės, Pilaitė, Santariškės, kur troleibuso nerasi net su žiburiu. Tai už ką man mokėti papildomai tuos 25 Lt-35 Lt?

Kodėl mes turime mokėti už tai, kuo nesinaudojame?!

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!