Pakeitus gyvenamąją vietą, tėtis prisijungė prie TEO klientų aptarnavimo sistemos, bandėme atsisakyti interneto ir televizijos paslaugų, bet tokios funkcijos neradome, nors užsisakyti ir keisti paslaugas į brangesnes galimybė yra. Kadangi tėtis save identifikavo savo vartotojo vardu ir slaptažodžiu - pateikėme prašymą atjungti minėtas paslaugas. Kitą dieną gavome atsakymą, kad sutartyje numatys, kad būtina atvykti arba atsiųsti prašymą paštu.

Suprantama, kad atvykęs asmuo bus identifikuotas pagal asmens dokumentą, bet negi paštu atsiųstas raštas yra saugesnis prašymo priėmimo būdas, negu elektroniniu būdu pateiktas prašymas, save identifikavus vartotojo vardu ir slaptažodžiu, juolab, kad papildomas paslaugas užsakyti tokiu būdu leidžia.

Taigi teko atvykti į klientų aptarnavimo padalinį Vilniuje ir čia vėl likau nustebintas - daugybė laukiančių klientų ir vos keletas aptarnaujančių darbuotojų. Mačiau kaip žmonės, neiškentę išeidavo nesulaukę eilės, bet mes su tėčiu kantriai laukiame jau visą valandą. Tėtis pensininkas, nors ir neįgalus, bet kantriai laukia, o aš priverstas gaišti eilėje darbo metu.

Esu įsitikinęs, kad TEO tikrai vienas iš IT lyderių ir tikrai gali priimti prašymus internetu, bet manau, kad tai yra klientų išlaikymo kuo ilgiau būdas. Kas nesulaukęs eilės išeis, ką pavyks darbuotojui prikalbinti likti ir pan. Nusivylus tokiu žemo lygio aptarnavimu, nusprendėme atsisakyti visų TEO paslaugų.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Bendrovės TEO komentaras:

Pradedant teikti paslaugas, paslaugų teikėjai bei jų klientai Lietuvos Respublikos teisės aktų bei paslaugų teikimo taisyklėse numatyta tvarka sudaro sutartis. Toks sutarčių sudarymas vyksta, nepriklausomai nuo to, kokiu būdu klientas užsisakė paslaugas – internetu, telefonu ar klientų aptarnavimo skyriuje.

Daugeliu atveju, sutartys ar paslaugų užsakymo dokumentai pasirašomi kai TEO specialistai atvyksta į kliento namus įrengti interneto, televizijos ar balso telefonijos paslaugų. Todėl ir atsisakant paslaugų, klientų prašome atsiųsti prašymą ar perduoti jį klientų aptarnavimo skyriuje. Tokiu būdu nelieka abejonių dėl prašymą perdavusio kliento tapatybės.

Dėkojame DELFI skaitytojui už išreikštą nuomonę, į ją atsižvelgsime tobulindami klientų aptarnavimą ir teikiamų paslaugų kokybę.