Puikiai parašė A.Ignatjevas, nes Birutė Vėsaitė turėjo ir turi galimybių dirbti Lietuvos naudai, bet ji nedirba, o užsiima tik demagogija.
Cituoti komentarą
pritriu
2012-05-05 13:41
Noriu paklausti kaip susipazinti ,susisiekti su Andriumi Ignatjevu ir visiems siulau bendradarbiauti ir kovoti uz savo gyvenima o ne seimo rinkimais ka jie duoda kas tos partijos jau 20 m. kas pasikeite ar ne laikas atsibusti visas partijas lauk balsavima pagal sarasus kuriu mes net nepazystame gal ir zinome bet pralobstancius budami seime tokius rinkimus baikuototi siulau rinkimuose nedalyvauti baikotuoti tokius rinkimus rinkti savo zmones gerai zinomus ir palaikyti Andriu Ygnatjeva su juo susisiekti ir spresti visus klausimus laikas baidti rinkimus pagal sarasus salin tokias partijas ir BAIKUOTUOJAM TOKIUS RINKIMUUS MUSU GALIA RINKIMES SAVO ZMONES MES O NE PARTIJOS TURI MUMS VADOVAUTI ATSIBUSKIME ZMONES MES TIK GALIME VISKA PAKEISTI JEIGU NE TAI VISA GYVENIMA BUSIME VERGAIS O NE DEMOKRATINES LIETUVOS LAISVAIS PILIECIAIS DIRBSITE DIRBSIME VERDVALDZIAMS SU ATLYGYNIMU 850 LT. JEIGU TO NORIME IR NORIME BUTI BOMZAIS TAI BALSUOKITE DAR SIULAU NAIKINTI RINKIMUS PAGAL SARASUS NES VISI NUSIKALTELIAI KYSYNINKAI PERBEGIJEJA IS VIENOS I KITA PARTIJA BAIKUOTOTI SARASU RINKIMUS JEIGU TO NEBUS NEBALSUOTI KOVOTI UZ SAVO TEISES VISA KITA AGITACIJA ATMESTI O GERIA NEBALSUOTI PAGAL SARASA PENSININKAI SUSIVIENYKITE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!BE JUSU NEBUS BALSAVIMO O SU ANDRIUMI IGNATJEVU SUSIPAZINTI IR PALAIKYTI
Cituoti komentarą
pv. dar :)
2012-05-04 11:10
nepritariu komentarui, jog Sąjūdis sugriovė Lietuvą ...
Sąjūdis buvo judėjimas, o Lietuvą sugriovė tam tikri žmonės.
Net galvočiau, jog vėl reikia naujo Sąjūdžio, idant pabandyti prikelti Lietuvą iš letargo miego.
žinot, ir dar norėjau pasakyti, kad visą laiką juokdavausi matant kaip Lietuviai streikuoja ... sėdi pikti darbuose ir mol "žinokit iš tikrųjų tai aš streikuoju - nesvarbu jog dirbu", ir aš kartais pašiepdavau pvz Prancūzus, sakydavau - jie į streiką kaip į darbą :)
o dabar matau, jog Lietuviai tikrai kantrūs yra, bet jie irgi streikuoja ! :) ... jie kenčia tol kol gali, o po to steikuoja, t.y. - emigruoja ...
taip kad manyčiau, jog emigracijos nesustabdysi jeigu nekursi stiprios vidutinės klasės, kurios Lietuvoje dabar sakyčiau iš viso nėra. O kad ją sukurti, reikia, kaip straipsnyje ir paminėta, užsienio investicijų bei gamyklų, kur žmonės galėtų dirbti prie staklių ir pan.
Aišku tikrai pritariu premjero nuomonei, jog Lietuva galėtų tapti stipria IT valstybe regione, tačiau šiame sektoriuje dirbs tik labai maža dalis žmonių su specifiniu išsilavinimu, o visi kiti vis tiek emigruos.
beje pats turiu du magistro laipsnius, žmona turi daktaro laipsnį, auginam tris vaikus abu turim darbus, bet mintys apie emigracija jau kirba galvose ....
:(((
"Sėdi sukirmyję seniai ir senės, kurie net su kompu nemoka elgtis" ... vat galetu visi biurokratai issilaikyti ECDL pazymejima ... kas neishsilaiko - keliauja lauku arti. :))
ir dar viena pastaba is sio straipsnio:
"bet tik savo ateitim rūpinasi, sau namus stato, savo santaupas kaupia" ... galejote cia parasyti ... ar jus noresite gyventi tokioje salyje, kur " bus tik pensininkai ir ligoniai, chuliganai ir benamiai, šalis kentės, miestai degs, kriminalas įsivyraus"
Puikios mintys, spaudžiu dešinę! Ypač esate teisi dėl užsienio investicijų būtinumo Lietuvai. Bėda ta, kad į TOKIĄ (korumpuotą, neteisingą, nesaugią su kvailais įstatymais ir dar kvailesniu jų vykdymu) Lietuvą užsienio kapitalas neina. O kad jis neina, dėl to labai džiaugiasi įtakingi vietos verslininkai, monopolistai. Džiaugiasi dar ir profsąjungos (paskutiniai jų pasisakymai prieš Darbo kodekso reformą), džiaugiasi dar ir tamsi visuomenės (kuri, deja, auga) dalis...
"...
jaunų žmonių niekas neklauso, jų neįsileidžia į valstybės valdymą, viešą sektorių. Sėdi sukirmyję seniai ir senės, kurie net su kompu nemoka elgtis, dirba dvigubai lėčiau negu jaunimasi ir nuolat teršia piliečius savo prasta nuotaika ir paniūrusiais veidais. Neduok Dieve, tokį pajudinti, iškart skandalą užvirs. ..."
----------------
Visiškai pritariu autoriaus mintims, nors pats jau nesu jaunas. Matau, kaip seniai, ypač valstybės tarnyboje, o ir privačiame versle, susibūrė į didelius ar mažus klanus, grupeles, kad paremtų vienas kitą (vienybėje galybė). jaunas žmogus, koks jis gabus, darbštus ar protingas bebūtų, be įtakingo užtarėjo, nėra galimybių ne tik kad karjerą padaryti, bet net normalų darbą gauti. Šlykštu man dėl savo bendraamžių ir vyresnių asmenų elgesio. Normalus jaunimas priverstas emigruoti, o lieka arba buduliai, arba tie, kurie prisitaiko prie supuvusios sistemos ir jauni "drakonai" pakeičia senus "drakonus". Taip iš tikrųjų artėjame prie žlugimo.
Apmaudu, kad jaunimas abejingas rinkimams ir nebando išsirinkti normalesnės valdžios. Nors, iš kitos pusės, to jaunimo yra absoliuti mažuma ir jie (kartu su juos palaikančia vyresniųjų mažuma) negali atsverti supuvusios masės...
Matosi kad tinginys, bet filosofas:)). Vaikeli, ne gamyklos gamina produkciją, o žmonės jose. vokietijoje ir Japonijoje dar dirba prieškarinės gamyklos - ir nieko, produkcija konkurencinga. Galva reikia dirbti, o ne verkti dėl senų technologijų. Ne kiaušai kalti, o bėgikas:)). Juk ir taip kai tada dirbo 2/3, šiandien bedirba 1/3 žmonių. Greitai ir 1/4 beliks prie tokios emigracijos. O norime gerai gyventi su ,,šiuolaikinėm'' technologijomis:))
Cituoti komentarą
to Senė
2012-05-03 07:51
"... ir visa tai bus tol, kol jaunimas neišmoks būti neabejingais". Na, labai įdomu, kada tai įvyks, kodėl jaunimas turėtų to išmokti? Ar jis pats to labai nori ir jau mokosi, ar valstybėje kas nors ta linkme vyksta ir skatina , aiškina jaunimui būti neabejingiems? Deja, pats procesas savaime nevyksta, jei tam nededamos jokios pastangos.
Cituoti komentarą
geras
2012-05-03 00:08
bicas. turbut koks valkata kancapu palikuonis norintis viska gauti uz dyka. Eik debile velniop ir tik vaziuok kuo greiciau. Tokiu kaip tu pilna amerika imbecile.
Cituoti komentarą
to autoriui
2012-05-02 23:51
kokias gamyklas sunaikino? Kas tu gamyklu produkcija butu pirkes pagamintas pagal XVIII amziaus technologijas,ar kolxozus kur puse darbininku smaukesi iki algu o paskiau predsedatelius turejo ieskoti kitam rajone savaites,ar pasilgote geriausios melzejos konkurso,"kolxoz bogatyj 102 byka odna korova bez moloka"
Cituoti komentarą
to viktor gegevič
2012-05-02 21:59
Ar tu apie nuvarymą kalbi lygindamas Lietuvą su kitomis 14 SSSR respublikų, ar taip sau giedi iš atiminties, kaip gaidys?
Labas vakaras. Man tie seimūnai yra kuoktelėje ar apsimeta šlanmgomis. Jiems svarbiausiai malti šūdą ir kabinti makaronus tautai. Kad kokių apčiuopemu darbų iš jų pusės nematyti. Tai dėl to tokia ir yra nuvaryta Lietuva. Nesugeba patys dirbti, bet dar ir padėjėju prisima, kurie tokias pačias tuščias galvas turi kaip ir mūsų išrinktieji. Ate.
Praėjo 20 metų po nepriklausomybės atkūrimo. Valdančiųjų cinizmas tautai pasiekė savo maksimumą. Todėl aš sutinku su autoriumi, kad piliečiai turėtų susivienyti. Tik nuversti jų neturėsime. Šie klaidingi patriotai patys pabėgs.. Jei mes susivienysime - tapsime viena šeima, viena tauta, ir tai visų materialinių turtų daug kartų didesnė vertybė.
Cituoti komentarą
autoriui
2012-05-02 19:45
Kažkodėl tik į vienus vartus. Negi Vėsaitė viena iki to davedė Lietuvą? Davedė sąjūdistai, kurie sunakino pramonę, nes per sunku buvo rūpintis ja:)). Geriau ir pelningiau išparceliuoti. O strategiją galiu pasiūlyti - tik dirbkit jaunimas:ww.apversiu.lt/2012/04/10/art eja-2012-m-rinkimai/
Cituoti komentarą
nesuprantu
2012-05-02 13:41
kaip, kokiu kampu ar kiek degtines isnaudota kad Vesaite tapo ne konserve o socdeme?? Ar cia toks kazokelis uzsiustas?
Cituoti komentarą
to balsas
2012-05-02 13:41
Nori išsisukti nuo SUNKIAUSIO darbo - priversti partijas dirbti pagal įstatus ir prog gramas . Partijos šalininkams spaudžiant , netikusius partiečius keičiant patikimais . Išradinėji asmenybių Seimus su atšaukimu, nors iš to bus jovalas su politinėje kovoje nežinomų, negirdėtų "asmenybių" rinkimais, rinkiminiais pažadais ir nusivylimais, šmeižtais, atšaukimų organizavimais, siekiant prastumti savą "asmenybę" vietoje svetimos , naujomis rinkiminėmis kampanijomis ir taip dėl kiekvienos deputato vietos. Lietuvoje niekada nesibaigs rinkiminė kamanija tai vienoje, tai kitoje rinkiminėje apygardoje, dideliam žiniasklaidos džiaugsmui, bet ir augant rinkėjų abejingumui.
Pabaigoje nekaltas klausimėlis - kiek bus tame Seime deputatų ,už kuriuos Tamsta būsi balsavęs asmeniškai?
Gerbiamasis Andriau Ignatjevai, nors jusu pozicijai dauguma klausimu pritariu, manau, kad beldziates ne i tas duris. Siuos demagogus mokyti dirbti - berbzdzias reikalas. Juos reikia sluoti negailestingai is Lietuvos politikos. Taciau yra dar sunkesnis uzdavinys - priversti sia klika priimti toki rinkimu istatyma, kad butu galima rinkti asmenybes, supaprastinti seimo nariu atsaukimo procedura, kad kiekvienas "apsidirbelis" butu be jokiu interpeliaciju vejamas lauk ir dar daug visokiu saugikliu, kad noro vogti neliktu.
Cituoti komentarą
Senė
2012-05-02 12:44
Nors man jau virš 60, puikiai išmanau kompiuteriu, moku keletą užsienio kalbų ir esu, kaip ne kartą pastebėjau, daug pažangesnė už daugelį jaunuolių, kurie, kaip tenka matyti, jau iš pat ryto pavargę: užgėrę arba "apsinarkašiję". Taip kad neverskite, gerbiamasis, visas bėdas ant senių.
Ir nebūkite per daug naivus. Niekas mūsuose krūvas gamyklų (kaip rašote) nepastatys. Išeitis - tik užsienio investitoriai. Bet į TOKIĄ Lietuvą jie neinvestuos. Tam, kad jie investuotų, reikia užtikrinti darbo kulrūrą ir moralę, psichologinį, socialinį bei fizinį saugumą, kurio LT , deja, irgi katastrofiškai trūksta. Kyšininkavimas, supuvusi teisėsauga, kitos anstato bėdos nulemia ir tai, kad Lietuvoje skurdas. Ir vis tai bus tol, kol jaunimas neišmoks būti neabejingas. Jeigu mūsų 60 proc. jaunimo pateisina kyšininkavimą ir , pavyzdžiui, kontrabandą, tai čia, kaip sakoma, no comments
yra 1 atsakymas
Cituoti komentarą
pritariu
2012-05-02 12:34
labai geras straipsnis. Pritariu issakytoms mintims
Atsakymas B. Vėsaitei: valstybė ritasi į dugną
Geras atsakymas
pritriu
pv. dar :)
Sąjūdis buvo judėjimas, o Lietuvą sugriovė tam tikri žmonės.
Net galvočiau, jog vėl reikia naujo Sąjūdžio, idant pabandyti prikelti Lietuvą iš letargo miego.
pv. dar
o dabar matau, jog Lietuviai tikrai kantrūs yra, bet jie irgi streikuoja ! :) ... jie kenčia tol kol gali, o po to steikuoja, t.y. - emigruoja ...
taip kad manyčiau, jog emigracijos nesustabdysi jeigu nekursi stiprios vidutinės klasės, kurios Lietuvoje dabar sakyčiau iš viso nėra. O kad ją sukurti, reikia, kaip straipsnyje ir paminėta, užsienio investicijų bei gamyklų, kur žmonės galėtų dirbti prie staklių ir pan.
Aišku tikrai pritariu premjero nuomonei, jog Lietuva galėtų tapti stipria IT valstybe regione, tačiau šiame sektoriuje dirbs tik labai maža dalis žmonių su specifiniu išsilavinimu, o visi kiti vis tiek emigruos.
beje pats turiu du magistro laipsnius, žmona turi daktaro laipsnį, auginam tris vaikus abu turim darbus, bet mintys apie emigracija jau kirba galvose ....
:(((
pv.
ir dar viena pastaba is sio straipsnio:
"bet tik savo ateitim rūpinasi, sau namus stato, savo santaupas kaupia" ... galejote cia parasyti ... ar jus noresite gyventi tokioje salyje, kur " bus tik pensininkai ir ligoniai, chuliganai ir benamiai, šalis kentės, miestai degs, kriminalas įsivyraus"
Rimas
Rimas
jaunų žmonių niekas neklauso, jų neįsileidžia į valstybės valdymą, viešą sektorių. Sėdi sukirmyję seniai ir senės, kurie net su kompu nemoka elgtis, dirba dvigubai lėčiau negu jaunimasi ir nuolat teršia piliečius savo prasta nuotaika ir paniūrusiais veidais. Neduok Dieve, tokį pajudinti, iškart skandalą užvirs. ..."
----------------
Visiškai pritariu autoriaus mintims, nors pats jau nesu jaunas. Matau, kaip seniai, ypač valstybės tarnyboje, o ir privačiame versle, susibūrė į didelius ar mažus klanus, grupeles, kad paremtų vienas kitą (vienybėje galybė). jaunas žmogus, koks jis gabus, darbštus ar protingas bebūtų, be įtakingo užtarėjo, nėra galimybių ne tik kad karjerą padaryti, bet net normalų darbą gauti. Šlykštu man dėl savo bendraamžių ir vyresnių asmenų elgesio. Normalus jaunimas priverstas emigruoti, o lieka arba buduliai, arba tie, kurie prisitaiko prie supuvusios sistemos ir jauni "drakonai" pakeičia senus "drakonus". Taip iš tikrųjų artėjame prie žlugimo.
Apmaudu, kad jaunimas abejingas rinkimams ir nebando išsirinkti normalesnės valdžios. Nors, iš kitos pusės, to jaunimo yra absoliuti mažuma ir jie (kartu su juos palaikančia vyresniųjų mažuma) negali atsverti supuvusios masės...
to autoriui 2012-05-02 23:51'ui
to Senė
geras
to autoriui
to viktor gegevič
Viktor Gegevič
vertybe
autoriui
nesuprantu
to balsas
Pabaigoje nekaltas klausimėlis - kiek bus tame Seime deputatų ,už kuriuos Tamsta būsi balsavęs asmeniškai?
balsas
Senė
Ir nebūkite per daug naivus. Niekas mūsuose krūvas gamyklų (kaip rašote) nepastatys. Išeitis - tik užsienio investitoriai. Bet į TOKIĄ Lietuvą jie neinvestuos. Tam, kad jie investuotų, reikia užtikrinti darbo kulrūrą ir moralę, psichologinį, socialinį bei fizinį saugumą, kurio LT , deja, irgi katastrofiškai trūksta. Kyšininkavimas, supuvusi teisėsauga, kitos anstato bėdos nulemia ir tai, kad Lietuvoje skurdas. Ir vis tai bus tol, kol jaunimas neišmoks būti neabejingas. Jeigu mūsų 60 proc. jaunimo pateisina kyšininkavimą ir , pavyzdžiui, kontrabandą, tai čia, kaip sakoma, no comments
pritariu