Pasidomėjau, kokia gi yra ta viešojo transporto sustojimo, kultūringo keleivių aptarnavimo tvarka. Troleibusų parko dispečerė tvirtino, kad troleibusas stotelėje turi sustoti taip, kad dar antram atvažiavusiam liktų vietos atidaryti priekines duris, o trečias turėtų palaukti...

„Susisiekimo paslaugų“ įmonėje išgirdau, kad troleibusas turi sustoti prie stulpo su tvarkaraščiu. Bet tokie stulpai Vilniuje įvairuoja: vieni yra ties stotelės paviljonu, kiti – prieš paviljoną, o dar kiti – net už keliolikos metrų. Kodėl – prie stulpų, o ne prie paviljone esančių keleivių? Vadinasi, nėra orientacijos savo priežiūros objektų ūkyje. Jau nekalbant apie pagarbą keleiviui.

Kontrolieriai patvirtino, kad į jų pastabas troleibusų parke nereaguojama.

Prisiminkime, kaip šios akcijos pradžioje troleibusų vairuotojai dejavo, kaip nepatogu pirma atidaryti priekines duris – įleisti keleivius, mat esame pripratę visas duris vienu metu...

Dabartinė padėtis rodo, kad keleivių patogumui stotelėse specialiai įrengti paviljonai šio projekto atveju yra... tarsi ne vietoje.

Tad, mielas keleivi, laukdamas stotelės paviljone, būsi priverstas šlubčioti paskui pravažiavusį troleibusą, kad, kaip reikalaujama, kultūringai įliptumei pro priekines duris, o ne pro galines duris. Gal tai troleibusų vairuotojų nekaltas „streikas“ prieš šią jiems nepageidautiną naujovę?

Tuo tarpu, kai kurių autobusų vairuotojai yra kur kas kultūringesni. O gal tai rodo ir įmonių vadovų bei jų vadovaujamų kolektyvų požiūrį į kultūringą keleivių aptarnavimą?

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!