Dabar Lietuvoje:

Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo DELFI skaitytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami. Komentarų turinys neatspindi DELFI redakcijos nuomonės.
Grupuoti pagal pagal autorius geriausi naujausi seniausi
  • Vyriskis

    2012-07-04 22:54
    Aš numirčiau tenai iš gedos.

    nemirk, mums tokiu durneliu labai reikia
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • Aura

    2012-07-04 21:58
    Aš baigusi magistratūrą, vien dešimtukais. Galvoju apie doktorantūrą, nes labai kviečia

    Oi prezidentus ar nesibolotiruosi? Su savo nebaigtu devinmeciu labai tiktum.
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • Mot

    2012-07-04 08:44
    Aurarašė:
    Ir dar: kokia vargse ir apgailetina turi buti moteris, kuriai tenka apsimesti, kad neturi pinigu, idant vyras uz ja sumoketu. Patikek, esu buvusi kavinese su maziau uz ma...
    yra 1 atsakymas
    nesuvokiu, kaip moteris, už kurią moka, dargi mažesnes pajamas turintis vyras, gali būti dėl to rami ir ori. Aš numirčiau tenai iš gedos.

    Aš baigusi magistratūrą, vien dešimtukais. Galvoju apie doktorantūrą, nes labai kviečia. O perskaičiusi tiek, kad ne vieno namo reikėtų knygom sudėti. Galėjau pasakyti, kad ne "profesorius sakė", bet "profesorius argumentavo kitų mokslininkų nuomonę, kad tautybės yra socialinis konstruktas". Taip susiklostė pagal kontinentus, šalis ir t.t.
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • Aura

    2012-07-03 22:10
    Ir dar: kokia vargse ir apgailetina turi buti moteris, kuriai tenka apsimesti, kad neturi pinigu, idant vyras uz ja sumoketu. Patikek, esu buvusi kavinese su maziau uz mane uzdirbanciais vyrais, tai apsimesti butu tiesiog beviltiska, jie gi zino mano padeti. Bet jie mokejo uz viska, nes jie vyrai, o as MOTERIS, todel be jokio apsimetinejimo sedejau rami ir ori.
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    yra 1 atsakymas
    Cituoti komentarą
  • Aura

    2012-07-03 22:07
    ir profesorius tau per kvailas

    O as nesakiau, kad jis kvailas, nes jo nepazistu. Nors buna visko. Kartais zmones paiekia mokslo aukstumu, bet ilgainiui sutrinka ju sveikata.
    O kartais zmones is didelio rasto iseina is krasto- filosofuoja, kol nusifilosofuoja. Be ne apie tai kalba, nest tau net to NESUVOKTI, ka as noriu pasakyti.Ir matosi, kad tikrai nesi apssiskaiciusi ir nekrtiskai priimi kiekviena mokytesnio zmogaus zodi. Tau tai daro ispudi. Man ne. Juokingai ir vaikiskai skamba tavo ,,argumentai,, : PROFESORIUS SAKE. Man tai primena mazo vaiko argumentus: mamyte sake.
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • Aura

    2012-07-03 22:01
    bet tautybės paskirstymus įgavo, jos sukonstruotos.

    Tikrai darosi idomu, kiek klasiu esi baigus. Sunku isivaizduoti, kaip kazkas sustate zmones i eile ir formavo tautybes: tu busi rusa, stok ten, o tu busi vokietis, stok cia. CHA, ORIIGINALU.
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • Aura

    2012-07-03 21:57
    Nesuvokiu, nors tu ką.

    Apsimesti niekas neapsimeta, tiesiog tai laikoma smulkmena.Bet va visa beda, kad TU NESUVOKI
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • Mot

    2012-07-03 15:54
    Aurarašė:
    Taip, moteris (o ir vyras) turi buti stipri asmenybe. Bet galima buti stipriai kaip asmenybei ir moketi pabuti silpna moteris. Stipri asmenybe tai sugeba suderinti. Bet s...
    yra 1 atsakymas
    čia tu teisi kažkiek, niekaip aš nesupratuo, kuo gali būti moteris silpna. Cemento maišo nepakelti? Na taip, ji nėra tokia fiziškai stipri. Apsimesti, kad neturi pinigų kavai ar vakarienei? Nesuvokiu, nors tu ką. Žmogus yra žmogus ir tiek. Su savo kategorijomis, normomis. Silpni ir vyrai būna, ir jie turi bėdų, pergyvenimų, ligų, nelaimių.
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • Mot

    2012-07-03 15:53
    Aurarašė:
    Tautybės yra išgalvotos žmonių, tai ne gamtinė

    Mazamoksle, tautybes ne isgalvotos, jos susiformavo. Kaip ir rases.bet jos egistuoja, neziurint i tavo ir to a la profeso...
    yra 1 atsakymas
    nu va, ir profesorius kvailiu patapato :). Žmonės tai susiformavo, bet tautybės paskirstymus įgavo, jos sukonstruotos. Na, nesvarbu, ir su mokslu daktaru vis tiek liksiu mažamoksle :D. Viskas čia aišku, ir profesorius tau per kvailas.
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • Aura

    2012-07-03 11:05
    Taip, moteris (o ir vyras) turi buti stipri asmenybe. Bet galima buti stipriai kaip asmenybei ir moketi pabuti silpna moteris. Stipri asmenybe tai sugeba suderinti. Bet stipri asmenybe nereiskia kazkokia gelezine ledi, matosi kad tu tik taip supranti.
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    yra 1 atsakymas
    Cituoti komentarą
  • Aura

    2012-07-03 11:03
    Tautybės yra išgalvotos žmonių, tai ne gamtinė

    Mazamoksle, tautybes ne isgalvotos, jos susiformavo. Kaip ir rases.bet jos egistuoja, neziurint i tavo ir to a la profesoriaus nuomone.
    Tarp kitko nebutina aklai tikeiti, ka koks profesorius papostringavo, jis ir ne dievas, o gal koks nuvaziavusiu stogu. As tai viska kritiskai ivertinu, o nepriimi kiekvieno nukvakusia nuomone uz gryna piniga
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    yra 1 atsakymas
    Cituoti komentarą
  • Mot

    2012-07-03 10:26
    Aurarašė:
    Gaila, kad mano ankstesni komentara istrybe, nors nieko blogo neparasiau. Pakartosiu kazka panasaus: esi nemoteriska, tai faktas. Ir meluoji kad turi stipru vyra, nes sal...
    yra 1 atsakymas
    Apie japoną zuikį ne aš sugalvojau, o mano universiteto dėstytojas profesorius, čia tik atsiminiau. Tautybės yra išgalvotos žmonių, tai ne gamtinė ar kokia kitokia natūrali duotybė. Jeigu tu manai, kad prie stipraus vyro turi būti silpna kaip... nežinau net palyginimo, moteris, tai neduok Dieve tokio "stipraus". Nes prie stipraus bus lygi jam moteris, o ne kažkokia... nerandu palygimimo su silpnumu, kurio labai nemėgstu. Turiu omenyje, moteris turi būti stipri asmenybė. Be to, nemanau, kad jeigu kažką mąsto visi - tai ir turi būti taisykle arba norma. Taip, man patiko komentatoriaus vyro nuomnė, labai. Nes ten matau pagarbą moteriai kaip žmogui, kaip asmenybei, o ne nuleidimą jos iki kažkokios pseudoslipnos būtybės. Stiprus vyras, mano supratimu, leidžia moteriai būti jam lygiaverte, stipria,, būti asmenybe. Va čia matau stiprų vyrą, o tą, kuris leidžia jai kažkaip tai būti silpnai, patį matau labai silpną, nes jis nesugeba šalia turėti moters, kaip asmenybės, kaip žmogaus.
    O tavo kategoriškumas, kad moteris turi būti silpna man irgi toks atrodo. Nes man moters silpnumas asocijuojasi tik su tuo, kad ji silpnesnė fiziškai, nes tai tiesa.
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • Aura

    2012-07-02 17:50
    Gaila, kad mano ankstesni komentara istrybe, nors nieko blogo neparasiau. Pakartosiu kazka panasaus: esi nemoteriska, tai faktas. Ir meluoji kad turi stipru vyra, nes salia tokio pati butum moteriskesne, silpnesne. Nebent stipruma supratai fizine prasme.
    Su tavim diskutavo daug moteru, ir visada tu rasdavai absurdisku minciu irodyti savo nuomone.Dabar straipsnis archyve, todel kiti jau nekomentuoja. bet jei prisimeni- visi isskyrus Vyras, maste kitaip negu tu. Tai pirma. O antra, ka gali diskutuoti su zmogumi, kuris kliedi, kad nera nei rasiu, nei tautybiu. jei rasai apie japona zuiki, tai ka tada apie tokia galvoti?
    Taip, gyvunai neturi tautybe, bet negi zuikis ir zmogus tau tas pats.
    Trecia: per pigiai merguzele vertini save, jei uz kavos puodeli manaisi esanti isiskolinus.
    Ketvirta: tavo kategoriskumas netkazkiek paranojiskas.
    yra 1 atsakymas
    Cituoti komentarą
  • Mot

    2012-07-02 06:27
    Komentaras panaikintas
    yra 1 atsakymas
    prie ko čia dar astrologiniai kliedesiai? Esu dvynys, jei ką. Jokie čia pradai, yra bendras vardiklis - esam žmonės. Kokios dar normos? Tos, kurias grūda sukurta visuomenė ir verčia jų laikytis? Protingas žmogus atsirinks, ko laikytis ir ko ne. Užtektinai apie tai prisimokiau. Kols dar auklėjimas? Parsiduoti? Taip, mama mokino mokėti už save, būti savarankiška, tai vadinama taip : "niekam nebūk skolinga". Vyrą turiu puikų, stiprų, abudu laikom kampus po lygiai. Esam partneriai, draugai, meilužiai ir pan. Todėl man gerai. O būti kvaila, trapia, silpna man žema.
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • Mot

    2012-07-01 12:44
    Aura to Motrašė:
    Tu man primeni lape is Krylovo pasakecios :LAPE IR VYNUOGES.Kai nepasieke tu vynuogiu, pasake, kad jos neprinoke. kadangi tau ne sudilusio skatiko niekas neduoda, net kav...
    yra 1 atsakymas
    Aura, mane vaišino kava, bet pabėgdavau nuo tokio iš karto. Tuom draugystė ir baigdavosi, jeigu tik kuom pavaišindavo. Štai ir visos vynuogės. O norinčių vaišinti buvo, bet man tai laba žema. Gali nevadinti manęs baisuokle, jei tau taip ir atrodo, bet tokia nesu. Jei pavaišino - draugystė baigta. PInigai ant stalo ir viso gero.
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • Aura to Mot

    2012-07-01 11:40
    Tu man primeni lape is Krylovo pasakecios :LAPE IR VYNUOGES.Kai nepasieke tu vynuogiu, pasake, kad jos neprinoke. kadangi tau ne sudilusio skatiko niekas neduoda, net kava niekas nepavaisina( suprantu vyrus- kas gali tokia baisuokle vaisinti), tai belieka postringauti, kad uz milijonus neparsiduotum.
    P.S. as irgi neparsiduodu- tiesiog mane myli ir noriai pavaisina kava ir prie kavos.
    Savarankiskumo man netruksta, turiu aukstaji isilavinima, normalu darba, vairuoju.Uz kava tikrai galiu savarankiskai susimoketi, bet kam reikia tai irodineti. Vyriskis tikrai mane pazista ir puikiai zino, kad as tai galiu, kad esu savarankiska emancipuota moteris, bet mokedamas kavineje, jis to nesureiksmina. Vyrui tai daryti yra taip neturalu, kad ne minciu kitokiu nekyla.
    O tau, vargsele, ir toliau nieko kito nebelieka, kaip irodineti savo savarankiskuma KAI NERA KITAIP.
    Aisku, pasamoneje noretum, kad butu kitaip, todel ir lieji cia pagieza ant, uz kurias moka.
    Pavydas negeras jausmas, ar ne??/
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    yra 1 atsakymas
    Cituoti komentarą
  • ...

    2012-06-30 21:36
    n
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • Mot

    2012-06-30 20:50
    o apskritai, jau rašiau, man vienodai, kaip kuri save vertina. Bile joms gerai. Man gerai, kai man neperko kavų ir vakarienių. Kiekvienam savo. Aš už savarankiškumą.
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • Mot

    2012-06-30 20:47
    Aurarašė:
    Bet tokie jau tie lietuviai, pavydi, žemina ir t.t. Čia irgi tautinis bruožas :D :D :D

    o tu moteriske, neziminai savo komentaruose??? Tas, kurios sedi oriai ir nekrapst...
    yra 1 atsakymas
    taip, kaip vadina ir delfi straipsniuoe, neseniai rašė - barakuda. Ta, kuriai rūpi tik pinigai.
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • Mot

    2012-06-30 20:46
    Aura to Motrašė:
    O taves niekas ir uz dyka neimtu.
    yra 1 atsakymas
    aš ir už milijonus neprasiduočiau. Ką jau ten už dyką.
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
PARAŠYKITE SAVO KOMENTARĄ
Yra 807 komentarai
Vardas
Komentavimo taisyklės ir atsakomybė