Pačios pasisakyme gausu klaidų. O toks požiūris, labai jau primityvus. Perdaug žmoguje pykčio ant tų, kurie kažką bando daryti, kad ir studijuoti... bet kokia žmogaus iniciatyva likti, būti, gyventi savo šalyje turėtų būti skatinama ir vertinama, o ne vadinama taip ir kitaip... (gal autorei pačiai nelabai pasisekė su mokslais?) Turėtume džiaugtis, kad mokosi, kad studijuoja... tai vis tiek geriau už tokius "lietuvius", po 12kos metų spjovusius ir dingusius, kurie namo grįžta tik pagulėti ant palangos kranto, ar kokio apaugusio ežero, o gyvena ir kuria šeimas kažkur nežinia kur, dirbdami nevertinamus ir antrarūšius darbus, ir vis toliau keikdami Lietuvos valdžią ir sistemą, kuri privertė juos palikti namus. Nieks neverčia, viską renkamės patys. Ar mokytis, gauti diplomą ir laukti kol iš dangaus nukris pelningas ir normalus darbo pasiūlymas, ar tendencingai įgyti daugiau patirties ir stengtis, ne vien dėl savo nieko verto užpakalio, o taip pat dėl kitų, dėl tų pačių emigravusių žmonių tėvų, kurių pencijoms kažkas turi uždirbti, o ir uždirba tie, kurie lieka čia. Užaukit.
Cituoti komentarą
D.
2012-06-12 17:29
Teisingas straipsnis. Nuvertintos profesijos ir zmogus bei isaukstintas aukstasis mokslas lyg visi turetu gabumu tam... Neivertina zmones savo galimybiu, pervertina - po to su aukstuoju tenka parduotuves kasoj dirbti. Pvz: baigia ekonomika o dirba buchalteriu (tam aukstojo nereik juk.)
Antra, pradekime gerbti vieni kitus, maziau rusiuoti bei pagarbiau ziuret i paprastas profesijas ir sveikiau gyvensime. O dabar baigiam universiteta, neturedami jokios apciuopiamos praktiskos profesijos ir tikimes kad darbas laukia... :-D
Cituoti komentarą
Ela
2012-06-12 15:58
Gerb. Bali,
klysti. Pvz. sūnus baigė teisę, gyvenam rajone. Pagal spec. darbo nėra, kurti savo galimybių nėra. Reikėjo statybinių medžiagų p-vėj pardavėjo. Nuėjo į pokalbį. Vaikinas tvirtas - tiko. Pasakė apie išsilavinimą tai vadovas tiesiai atsakė, kad jis pats tik vidurinę baigęs ir jam mokytų nereikia.
Cituoti komentarą
na jau na jau
2012-06-12 15:32
Siaip nepulciau varyt ant LT universitetu, kad jie kazkur ne universitetais negaletu vadintis. Nes taip tikrai nera.
Cituoti komentarą
kulverstukas
2012-06-12 15:06
nenoriu as kistis ir jusu komentaroiai nervuoti ; bet vakar kalbejau su pusbroliu is jungtiniu amerikos valstiju jis dirba FBI kitaip sakant federalas, tai pasake naujiena, kad pasaulyje teisininku jau tiek nebereikes kiek siandien yra, nes tendecijos byloja ir vizijos ateities, kad toj srityje dirbs kompiuteriu mokslo specialistai inzinieriai, dabar sake, kad jau interpolas ir europolas reikalauja daugiau IT specialistu inzinieriu nei teisininku. jo pasakyti zodziai cia buvo, todel as nesikisu mokykites teise ir t.t. bet .....busite tikrai bedarbiai, as nesu teisininkas mano specialybe kitokia ir nesu IT specialistas, as tik esu medicinos darbuotojas tiksliau slaugas. Bet pamastykit apie savo ateiti del studiju ir diplomo.Aciu
Cituoti komentarą
Juozas
2012-06-12 13:18
Zmogau, nusiramink, gausi ir tu savo diploma viena diena. Issiliejai cia
Cituoti komentarą
o
2012-06-12 13:14
kas pas mus ka reiskia,juk baigiame vieni kitus uzgriausti menkinimu ir niekinimu
Cituoti komentarą
NUOMONĖ
2012-06-12 13:06
kadangi aukštojo mokslo diplomą gali kiekvienas įsigyti,tai jis nieko nebereiškia-juk jame neįrašyta už pinigus tu baigei mokslus ar rimtai studijavai. Tas neuniversitetinis aukštasis tai išvis gero sovietmečio lygio, nes ten laisvai įstoja jaunuoliai visiškai nemotyvuoti net su dviem 4 ir dviem 5. Tai apie kokį kvalifikuotą darbą svajoja jaunimas su aukštuoju-lygis tai vyr.kasininko.
Sovietmečiu buvo aišku.ką reiškia aukštasis, nes reikėjo išlaikyti egzaminus,buvo nemaži konkursai ir už pinigus vietų nebuvo-nesimokantys buvo šalinami iš aukšųjų-dabar niekas nieko už blogą mokymąsi neišmeta-juk pinigėlių neteks mokykla.
Sovietmečiu aišku buvo-blogai mokaisi,po 8klasių eini į profesinę,po 11klasių prasto mokymosi eini į technikumą,o į aukštąjį įstodavo rimtai dirbę vidurinėje plus išlaikę stojamuosius. Nebuvo idijotiškų sąrašų,kur nori studijuoti-nepatekai į mediciną,pagal sąrašą patenki į matematiką...
Cituoti komentarą
viskas korumpuota
2012-06-12 11:41
uztai kad dabar priviso visokiu debilu pasikelusiu su nupirktais diplomais,visokiu paslemeku ir morozu , bet svarbu diplomas ir tokie nuo krusos save jau laiko aukstesnio lygio zmonem ! o paprastas saziningas jaunuolis baiges profesine mokykla, uz juos geresnis !
Kelią gal ir reikia prasiskinti pro visą darbo rinką, bet faktas, kad Lietuvoje nėra tiek darbų, kad visi gavę diplomus turėtų juos. Net sukišus visus su diplomais į visas įmanomas vietas - vistiek liks bedarbių/.
ateina visokie avinai vadovauti i darbo kolektyvus,tai nei prisistatyti ,nei pasisveikinti nemoka,kojas ant stalo primane uzsidetu.Nezinia kur jie mokesi,kad net truputelio kulturos negavo.Turi bet koki diploma ir eina bet kur,svarbu,kad priima.
Cituoti komentarą
egzpertas
2012-06-11 11:02
gudruoli tu jaunuoli, o pagalvojai kada, kas būtų, jei visi LT gyventojai taptų verslininkais? Manai kitų specialybių nereikia išvis? O gal manai, kad tik verslininkai turi teisę užsidirbti?
Na, jei darbdavys gali pasirinkti žmogų su diplomu, jis be diplomo ir neims. Taigi, ir kasininkė gali būti su diplomu. Normalus darbdavys priimdamas galvoja ne vien apie tą konkrečią poziciją, bet ir apie tai, kokios darbuotojo ilgalaikės perspektyvos organizacijoje. Taigi, kasininkė be diplomo ko gero liks tik kasininke. Kasininkė su diplomu turi šansų tapti pamainos vadove, skyriaus vadove, pereiti į kitus skyrius, kur jos detalus susipažinimas su procesine veikla bus privalumas.
Cituoti komentarą
Klevalapis
2012-06-11 10:37
Tokiose šalyse kaip Vokietija 50% žmonių siekia profesinio išsilavinimo, kita pusė siekia aukštojo išsilavinimo ir tai yra normalu + jau mokyklose atsižvelgia į mokinio gabumus tam tikruose moksluose ir pagal tai maždaug nurodo jaunuoliui kryptį į kurią galės orientuotis baigęs mokyklą. O pas mus 90% siekia aukštojo mokslo ir didelė dalis išvis nežino kokioje srityje norėtų dirbti...
melas cia yra vienas toks dalykas kad be diplomo su tavim net nekalbes niekas, taigi jis tikrai reikalingas, cia butu tas pats kas loterijoje laimeti nenusipirku bileto!!!
Cituoti komentarą
jaunuolis
2012-06-11 10:11
o tai ko nepabandzius versliuko susikurti ar dirbti individualiai? Jei truksta kapitalo, galima is banko kredita pasiimti,ar investuotoju, blogiausiu atveju is artimuju ar giminiu pasiskolinti.
Tikriausiai bijoma bankrutuoti ir neprisiimti rizikos.
mokosi, tai nėra blogai, vis tiek kažką sužino. Suvažiavę iš kaimų, pasitrina 5 metus Kaune ar Vilniuje, tampa apsukresni, bėda tiktai tame jog viskas daug kainuoja ir tėvams ir valstybei.
Kodėl aukštojo mokslo diplomas Lietuvoje nieko nereiškia?
zzz
Lituanistas
D.
Antra, pradekime gerbti vieni kitus, maziau rusiuoti bei pagarbiau ziuret i paprastas profesijas ir sveikiau gyvensime. O dabar baigiam universiteta, neturedami jokios apciuopiamos praktiskos profesijos ir tikimes kad darbas laukia... :-D
Ela
klysti. Pvz. sūnus baigė teisę, gyvenam rajone. Pagal spec. darbo nėra, kurti savo galimybių nėra. Reikėjo statybinių medžiagų p-vėj pardavėjo. Nuėjo į pokalbį. Vaikinas tvirtas - tiko. Pasakė apie išsilavinimą tai vadovas tiesiai atsakė, kad jis pats tik vidurinę baigęs ir jam mokytų nereikia.
na jau na jau
kulverstukas
Juozas
o
NUOMONĖ
Sovietmečiu buvo aišku.ką reiškia aukštasis, nes reikėjo išlaikyti egzaminus,buvo nemaži konkursai ir už pinigus vietų nebuvo-nesimokantys buvo šalinami iš aukšųjų-dabar niekas nieko už blogą mokymąsi neišmeta-juk pinigėlių neteks mokykla.
Sovietmečiu aišku buvo-blogai mokaisi,po 8klasių eini į profesinę,po 11klasių prasto mokymosi eini į technikumą,o į aukštąjį įstodavo rimtai dirbę vidurinėje plus išlaikę stojamuosius. Nebuvo idijotiškų sąrašų,kur nori studijuoti-nepatekai į mediciną,pagal sąrašą patenki į matematiką...
viskas korumpuota
Lukas Mikelionis
...
egzpertas
kritikas
Bali
Klevalapis
....
gb
jaunuolis
Tikriausiai bijoma bankrutuoti ir neprisiimti rizikos.
Tegul jaunimas