Juk šiame etape reikia tik išrinkti dainą, o jau numerį ar choreografiją galima patobulinti vėliau ir tada suprasčiau pono G. Ivanausko dalyvavimą, nes savo srityje jis yra vienas talentingiausių.

Toliau - Rosita Čivilytė... Na gerai, dainininkė (prieš kiek čia metų buvo - neaišku), na gerai, vokalo mokytoja, tikriausiai dar ir labai kompetentinga, bet ką bendro ji turi su šiuolaikine muzika? Kada paskutinį kartą dainavo plačiajai auditorijai? Iš kur jai žinoti, kas šiuo metu yra populiaru? Ir vėlgi, šiame etape renkame tik dainą, atlikėjo vokalą galima patobulinti, pašlifuoti, štai tada ir turėtų p. Čivilytė padėti vokalistui.

Toliau, LRT radijo stoties „Opus3“ vadovas Darius Užkuraitis... kas tas „Opus3“? Kokiu dažniu čia galima išgirsti tokią „populiarią“ radijo stotį?

Ponas Faustas Latėnas - apdovanojimų sąrašas ilgas, pagarbos ir tik jos vertas kompozitorius, bet ar jis kuria muziką masėms? Tokiems paprastiems jauniems žmonėms, kaip aš, ar didžioji daugumą tų, kurie Eurovizijos konkursą žiūrės ir balsuos? Tikrai tokios jo kūrybos neprisimenu.

TV muzikos prodiuseris Jonas Vilimas... nieko neturiu pasakyti apie šį žmogų, nes nieko nežinau apie jį.

Taigi, pati komisijos sudėtis jau pasako mums, kad čia ne nacionalinis konkursas, ne Lietuvai atstovaus išrinktas dainininkas, o sau pačiam, nes Lietuvos profesionalų būrys, kuris turi padėti atlikėjui iš tiesiog gražios dainos padaryti šedevrą, sėdi komisijoje ir loja ant tų, kurie jų subjektyvia (prie to dar sugrįšiu) nuomone, nėra tinkami šiam konkursui, nors patys neįsivaizduoja net ko šiam konkursui reikia.

Pati idėja konkurso - išrinkti DAINĄ, ne gerą talentingą dainininką, ar tą kuris geriausiai šoka, o DAINĄ, kuri būtų skirta masėms, malonią ausiai ir mielą širdžiai, taigi komisiją ir turi sudaryti tokie žmonės, kurie yra jausmingi, šiuolaikiški ir atviri naujovėms, ir tik tada, kai toji DAINA bus išrinkta, visas tas profesionalų būrys turi pulti ir bendromis jėgomis nušlifuoti visus nelygumus, kad DAINA suspindėtų.

Komisijai: Kada Jūs, mielieji ponai, suprasite, kad Eurovizija yra tiesiog „KITOKS“ konkursas... nei talentas, nei sugebėjimai nėra pagrindinis dalykas, garantuojantis pergalę. Tai yra „vienos dainos“ konkursas; niekam nerūpi profesionalas tu ar ne, kiek metu tu esi scenoje - nei aukštos natos, nei aranžuotė; tiesiog reikia lengvos dainos, kuri užkabintų jauną, mažai ką profesionalioje muzikoje suprantantį klausytoją. Jei greita daina, tai kad norėtųsi ir padainuot ir pašokt kartu, jei baladė, tai tokia, kad griebtų už vidurių taip, kad ašarot pradėtum. Kaži kodėl pas mus gera baladė yra tokia, kur verkia ne klausytojai, o patys atlikėjai... visą dainą... spiegia ir spiegia, ir spiegia...

Grįžtant prie talento, kurį mūsų komisiją labai dažnai mini: apie kokį talentą galima kalbėti, jei praeitais metais konkursą laimėjo atlikėja, neturinti jokio muzikinio išsilavinimo, su abejotinais vokalo sugebėjimais, be jokio numerio, blizgučių ar plikų užpakalių kratymo?

Paprasta juoda suknelė, jos net scenoj iš tolo nesimatė... jai to ir nereikėjo, nes nugalėtojas buvo žinomas jau iki finalo, kadangi šios dainos „YouTube“ portale (jeigu, mieloji komisija, žinot apie tokį populiariausią pasaulyje muzikinį interneto kanalą) peržiūrų skaičius viršijo 3 mln. Taigi pats pasirodymas jau buvo tiesiog formalumas. Visa Europa jau dainavo ir žinojo žodžius mintinai. O žinot kodėl? Nes daina prieinama, lengva ir gerai įsimenama, nes tam, kad ją padainuotum pats, nereikia jokių imantrių tenoro sugebėjimų ar talentų, nes ją norisi girdėti vėl ir vėl.

Dar vienas pastebėjimas: bet kokiame sporte, jei treneris nesugeba suburti pergalingos komandos, ar teisėjas klysta teisėjaudamas, jį pakeičia, nušalina ir t.t. Taigi, klausimas: kodėl mūsų komisijoje yra žmonės, kurie dar nei karto nesugebėjo išrinkti pergalingos dainos? Kam tokia komisija reikalinga? Juolab, kad komisijoje esantis „ekspertai“ patys nesigėdija pasakyti, kad nei karto jiems patinkanti daina nelaimėjo...

Žinote, nebaigiau jokių muzikinių mokyklų, bet man patinkančios dainos iš Eurovizijos finalo visada pateko į pirmąjį penketuką. Taigi, ponai, Jūs nesugebate tinkamai atlikti Jums patikėtos užduoties!!! Jūs neturite jokio supratimo apie tai, ko reikia šiam konkursui, Jūs nesugebate mąstyti europiniu lygiu. Taigi, kada pagaliau Jums patiems taps gėda dėl to, kad Jūs nepateisinate tautos dedamų į Jus vilčių ir Jūs tiesiog atsisakysite teisėjauti? Juolab, kad ir apie objektyvų teisėjavimą Jūs mažai ką žinote.

Gyvas pavyzdys - pono R. Difarto daina komisijai nepatiko, buvo pasakyta, kad šita daina netinka, bet kodėl gi tada komisija skiria jam net 8 balus ir 4 vietą? Ar ne todėl, kad „labai jį myli ir gerbia“?

Eilinį kartą pikta ir gėda dėl tokio teisėjavimo. O tokie išsireiškimai, kaip: „matosi, kad tu nenori laimėti“, tiesiog iš koto verčiantys. Taigi, reikėtų Jums užduoti klausimą: ar Jūs, miela komisija, norite laimėti? Ar tiesiog eilinį kartą norite priminti apie save ir parodyti, kiek daug Jūs nusimanote apie dainavimą, balso tembrus ir aranžuotę. Ir dar už kažkokius neaiškius nuopelnus šiais metais komisija turi svaresnį balsą. Eilinį kartą GĖDA... ir gaila, kad dabar, kai jau turime nuolatinį rėmėją, jo pinigai švaistomi kažkokiems vidiniams principams demonstruoti. Geriau jau labdarai paaukotų tuos pinigus.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!