Šį rytą buvau nemaloniai nustebinta. Į troleibusų stotelę „Pasakų parkas“ atėjau kaip paprastai – 7.30. Troleibusų grafike nurodyta, kad 9 maršruto troleibusas ryte važiuoja 7.45. 7.55, 8.05 ir t.t. Deja, nurodytu laiku nė vienas troleibusas nepasirodė. Atvažiavęs 8.10, 9 maršruto troleibusas kelias minutes pastovėjo ir privažiavo prie stotelės. Į darbą, aš, žinoma, pavėlavau (apie 40 minučių).

Paskambinus į SĮ „Susisiekimo paslaugos“, mane tris kartus jungė su vis kitu darbuotoju, kol galiausiai darbuotoja Oksana maloniai paaiškino, kad buvo nutrūkęs elektros tiekimas, dėl to troleibusai ir nevažiavo.

Gyvenu teisinėje valstybėje, kur galioja (ar bent jau turėtų galioti) sutartimi patvirtinti įsipareigojimai. Šiuo atveju aš, kaip keleivė, moku už vežimo paslaugas, o vežėjas įsipareigoja mane vežti.

Tačiau SĮ „Susisiekimo paslaugos“ darbuotoja man paaiškinusi priežastį, maloniai pasiūlė kitą kartą skambinti jiems ir sužinoti grafiko nesilaikymo priežastį. O kaip dėl situacijos sprendimo? Ar įmonei sutartiniai įsipareigojimai negalioja? Įmonė keleivius veža arba ne? O mokėti už paslaugas privalu visada?

Kas šioje įmonėje, vis dėlto, atsako už iškilusių problemų sprendimą? Ar kaip ir e-bilieto projekto įgyvendinimo atveju – neatsako niekas?

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!