Kaip taisyklė, tokie smulkūs (na, prekybininkai su manimi, be jokios abejonės, pasiginčytų) vagišiai teisinasi tuo, kad už prekę sumokėti tiesiog pamiršo, o prekes skenuojanti kasininkė (-as) tą nelemtą kavos pakelį (ar dar kokį mažą nereikšmingą, smulkų ir nedaug kainuojantį daiktą) matė, bet nieko nepasakė.

Šiose istorijose yra dar viena taisyklė - nesvarbu, kurio iš didžiųjų prekybos centrų atstovas spaudai aiškinasi dėl situacijos, visi jie it susitarę sako, kad tokiems žmonėms susimokėti už prekę negalima, nes jie vagišiai, net jei ir apsižioplino. Na taigi viskas logiška - nesuseksi gi, kas apsižioplino, o kas tik vaidina, kad apsižioplino.

Ir čia man dingtelėjo neįtikėtina mintis - o ką daryti su kasininkėmis (-ais), kurios (-ie) vienu, dviem ar trim, o gal ne dešimčia litų daugiau „įmuša“? Juk jos arba jie dažniausiai irgi pasiteisina tuo, kad padarė žioplą klaidą ir tuojau pat siūlo ją ištaisyti (aišku, tik tada, kai tu pamatai tą klaidą, nes patys beveik niekada nemato). O kadangi mes, pirkėjai, nežinome, ar kasininkė (-as) tikrai padarė žioplą klaidą, ar tik vaidina, gal ir mums vertėtų kviesti apsaugą? O gal iš karto policiją? Ot tai spektaklėlis būtų - atvažiuoja pareigūnai ir „supakuoja“ kasininkę (-ą)!

Ką noriu pasakyti? Vogti yra, be abejo, blogai ir niekas jokiu būdu neskatina to daryti, bet gal baikime vaidinti cirką dėl tų kavos pakelių, maišelių, šampūnų ir dar velniai žino ko? Jeigu žmogus sako, kad apsižioplino ir nori sumokėti - leiskime jam sumokėti. O jeigu, mieli prekybininkai, toks variantas jums netinka, kitą kartą, kai kasininkė (-as) man priskaičiuos bent trimis centais daugiau nei turiu sumokėti, kviesiu policiją!

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!