Dabar Lietuvoje:

Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo DELFI skaitytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami. Komentarų turinys neatspindi DELFI redakcijos nuomonės.
Grupuoti pagal pagal autorius geriausi naujausi seniausi
  • Aušra

    2012-06-22 15:11
    Vel Asrašė:
    Jūs, rėkaujantys dėl vaikų saugumo, pirmiausia AUKLĖKIT savo vaikus tinkamai - šuo ne žaislas ir nėr čia ko kiekvienam pypliui, ypač matant didesnį šunį, lėkt spoksot, ba...
    yra 1 atsakymas
    Kažkodėl žalosios vejos nusėtos šuns kakais, ne vaikų. Rado matai ką sulygint - vaikus ir šunis. Tėvai, matai, privalo vaikus žiūrėt, o šunų savininkai rūpintis, kad jų šuo negąsdintų ir nekenktų, neturi. O vaikams mažiukams gyvūnai patinka. Pamato - nori paglostyt. Visada paklausiu šuns savininko AR GALI VAIKAS TĄ DARYT.
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • Aušra

    2012-06-22 15:05
    SMrašė:
    “Šuo - geriausias žmogaus draugas” Deja tai buvo kai žmogus maitinosi iš medžioklės, šunys be galo buvo naudingi žudant kitus gyvūnus. Tokia pagarbą šunims-žudikams minėj...
    yra 1 atsakymas
    Kur jūs čia tas gaujas piktų šunų matote?
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • Sabakėlis

    2012-06-22 13:26
    Jei jau drausti, tai kas blogiausiarašė:
    Autorius siūlo visai uždrausti šunis. Aš siūlau uždrausti žmones kaip pavojų gyvūnams ir visai gamtai.
    yra 2 atsakymai
    sutinku, nieks taip nenaikina gamtos ir nėra toks pavojingas, kaip žmogus. šunis mėgstu labiau nei žmones.
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • Rims

    2012-06-22 13:01
    Jei jau drausti, tai kas blogiausiarašė:
    Autorius siūlo visai uždrausti šunis. Aš siūlau uždrausti žmones kaip pavojų gyvūnams ir visai gamtai.
    yra 2 atsakymai
    Aha.
    Kadangi idėja tavo tai ir pradedame nuo taves. Pasirink kaip....
    Ir kur yra žmogaus durnumo riba?
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • Jei jau drausti, tai kas blogiausia

    2012-06-22 12:24
    Autorius siūlo visai uždrausti šunis. Aš siūlau uždrausti žmones kaip pavojų gyvūnams ir visai gamtai.
    yra 2 atsakymai
    Cituoti komentarą
  • Sabakėlis

    2012-06-22 10:19
    kuo daugiau pažįstu žmones, tuo labiau patinka šunys.
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • sf

    2012-06-22 00:00
    To suo, deja tamsta apie sunis nusimanote tiek pat kiek dramblys apie baleta).
    Yra geru sunu, yra istikimu, deja yra isigimusiu agresoriu ir siiap marazmatiku,bailiu... Charakteris deja kaip pas zmones taip ir pas sunis panasus. Tik skirtumas tas, kad zmones agresoriai izoliuojami ir laikomi kalejimuose, deja tokio pat charaketrio sunys turi buti sunaikinti. Nes jiems tokiu istaigu nera.
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • sf

    2012-06-21 23:53
    To pamastymui,
    Tu pirma ismok mastyti, o tada kitu prasyk... Visu pirma tie marozai labai daznai buna izoliuoti nuo visuomenes kalejimuose-zonose... Sunys tokiu neturi ir netures. Todel jiems taikomi kiti istatymai,bausmes,apribojimai.
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • sf

    2012-06-21 23:50
    To Vel As,
    Is zmoniu tik kas simtasis sugalvoja nusitustint viesoje vietoje. O sunys tustinasi VISI BE ISIMTIES. Todel sunims ne vieta papludimiuose,parkuose,viesose vietose,stadionuose ir pan.
    Ka beje musu istatymai ir ipareigoja, vedzioti sunis tam nustatytose vietose...
    Kai uzsidesit pampersus savo sunims, tada galesit vedzioti net paludimiuose.
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • šuo

    2012-06-21 22:39
    Šuo niekada nepuls žmogaus iš niekur nieko - žmogus pats išprovokuoja į save dėmesį. Teisingai parašyta "einate pro šalį ir eikite ... šuniui jūs nerūpite". O kiek tenka tokių žmonių sutikti, vietoj to, kad sau eitų savo keliu - sustoja ir pradeda aiškinti savo "tiesas".
    Baikit vieną kartą šunį vaizdavę pabaisa, kuri tik laukia kokį žmogėną suvalgyti. Nėra didesnio pavojaus šaltinio nei pats ŽMOGUS.
    Cituoti komentarą
  • q

    2012-06-21 21:14
    Bet, anot sunu savininku ne suo yra zmogaus draugas, o zmugus turi buti suns draugu. Keista, issigimusi logika, kuria reikia naikinti.
    Cituoti komentarą
  • SM

    2012-06-21 21:11
    “Šuo - geriausias žmogaus draugas” Deja tai buvo kai žmogus maitinosi iš medžioklės, šunys be galo buvo naudingi žudant kitus gyvūnus. Tokia pagarbą šunims-žudikams minėjo ir Darvinas aprašydamas laukines Ugnies žemės gentis, kur šunys buvo taip gerbiami, kad jų net badmečiu niekas neliesdavo, o žudydavo ir valgydavo senas moteris. Gal apie tokia draugystę svajoja dabartiniai “šunų mylėtojai”. Kai medžioklė tapo ne pagrindiniu išgyvenimo šaltiniu, šunų reikšmė mažėjo, bet jie buvo naudingi saugant namus ir vykdydami specialias užduotis.

    Tačiau dabar šuns vaidmuo pasikeitė. Geriausia tai aprašo EUROPOS KONVENCIJA dėl namuose laikomų gyvūnų apsaugos „Namuose laikomas gyvūnas, bet kuris malonumui ar bendravimui namų valdoje žmogaus laikomas ar žmogui laikyti skirtas gyvūnas“. Tai yra šuo laikomas malonumui, kaip egoizmo išraiška, o ne kaip draugas. Šuo iš draugo tapo malonumo ir mados objektų, kaip alkoholis, narkotikai ir t.t. Malonumų mėgėjai išsiskiria egoizmu ir nepagarba kitiems žmonėms, o malonumų objektą prilygina žmogui. Bet kai malonumas pasibaigia malonumo objektas paprasčiausiai išmetamas į lauk.

    Iš to ir kyla visos bėdos gaujos piktų ir ir benamių šunų perėmusių blogiausias savo šeimininkų savybes. Iš kitos pusės pagal posakį „su kuom sutapsi tuom pats tapsi“ dalis šeimininkų sušunėja perimdami blogiausiais šunų savybes.
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    yra 1 atsakymas
    Cituoti komentarą
  • SM to j

    2012-06-21 20:09
    Žmogus tai skamba iždidžiai. Deja ir tarp žmonių pasitaiko tokių, kurie pasižiūrėję į savo atvaizdą veidrodyje sušunka """"Nėra bjauresnio sutvėrimo už žmogų""".
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • j

    2012-06-21 19:55
    Nėra bjauresnio sutvėrimo už žmogų.
    Cituoti komentarą
  • na

    2012-06-21 19:00
    Hamasrašė:
    Visiškai pritariu. Reikia uždrausti šunis. Jie gali gyventi tik zoologijos sode. Kasmet šimtai žmonių nukenčia nuo šunų šeimininkų. Ar tai mažai?
    yra 1 atsakymas
    o kiek šunų nukenčia nuo žmonių, nesidomėjai? (ir apskritai, gyvūnų). Info pilnas internetas.
    Cituoti komentarą
  • Rims

    2012-06-21 17:32
    Kvailas straipsnis.
    Nors ir mėgstu šunis, šįkart pasijutau kaip jų ... "priešas". Netgi turiu šunį pats...
    Šunų neturi būti tam tikrose vietose. Nors teisingai autorė pastebi apie jų sveikatą, skiepus ir pan bet būtent toks požiūris kad "galima tai kas negalima" reiškia kad galima ir ... neskiepyti, nešerti nuo kirminų, nedėti antsnukio, o jei apkandžios kieno nors vaiką tai "tik jis kaltas" (žinoma jei vaikas ne mano....). Jei atvirai manau kad nauji draudimai ir atsiranda tik ... dėl to kad kai kas galvoja kad galima nesilaikyti jau esamų.
    Parkai, skverai mieste skirti žmonėms. Jei juose vedžiojami šunys nekeltų problemų - draudimo nebūtų. Bet kokiu atveju šuo neturi gąsdinti žmogaus (padarys jis jam ką nors ar ne tai jau antras reikalas). Manau dėl to nediskutuoja (skirtingai nei straipsnio autorius) joks tikras šunų augintojas (visiškai nesvarbu koks tas šuo bebūtų, jam gal meiliausias draugas, kitam gal "kadras iš siaubo filmo"). Būtent tik dėl "pribėgo", "apuostė..." ir atsirado draudimai. O tai kad "nėra statistikos" ne paguoda - padidins mokesčius už šunis (ar šiaip įves papildomus) ir bus ta "statistika" tik ar ji reikalinga?
    "Pliažas šuniui" turi būti atskiras (dėja) vėl dėl to paties - vieni prižiūri kiti ne, o taisyklės visiems vienokios - šuo neturi kenkti žmogui, o kadangi šunų augintojai nesugeba susitvarkyti su savo augintiniais - reiškia negalima. Kai sugebės gal bus galima...
    Aš irgi turiu šunį. Ir tikrai su juo pažeidinėju taisykles. Vedžioju be antsnukio (aišku skiepytas ir be kirminų ir tt) ir ten kur negalima (netgi po parduotuves). Šuo kiekvienu atveju loja ir urzgia ant daugelio svetimų ir jei palaidas puola (ypač ant svetimų šunų toks charakteris). "Kabinasi į kelnes" ir kartais būna "gatavas sudraskyt" net savus nes ... jis taip žaidžia. Tai viso labo 1,2 kg sveriantis jorkšyras kuris per odą netgi neįkanda kiek jų beerzintum...
    Juokingiausiai būna kaip jis užpuola kokį nors 50 kg šunį. Mažius draskosi (bet nekanda žino kur baigiasi žaidimas) uodegą vizgindamas o didysis nesupranta kas čia atsitiko, dažniausiai visiems keturiems būna linksma. Tačiau ... kvailesnius didžiuosius gali išprovokuoti agresijai (ne kartą...) gan nesunkiai, todėl nepaleidžiu be pavadėlio. O didelius sakai galima? Matai išprovokuotas jis gali ne tik pribaigti vienu krimstelėjimu tokį "mažių" bet tą patį padaryti su ... vaiku, kuris gal nesuprato o gal tyčia paerzino, (o gal ir tas ir tas) kas supras, po to kai atsitiko... O atsitikti neturi.
    Nebijau šunų visiškai. Ne kvailai, bet moku su jais elgtis ir man nei vienas neįkando išskyrus kaimyno pekinesą, kai mostelėjau paspringusiam šeimininkui per nugarą, bet tai smulkmena, jis gynė šeimininką. Tačiau pora palaidų pamokyti teko. Kai pribėgęs šeimininkas pasakė "ir nebijai kad įkąs?" atsakiau jei būtų bandęs būtų likęs nusuktu sprandu ar be žandikaulio. Šuo (na gal ir išskyrus kokius nors specialia agresijai apmokytus) jaučia kada jo bijai kada ne ir nepuola jei nebijai. Bet ir jis nebijo tik klauso nors ir svetimo. Vienas, kuris šlubavo kokį mėnesį, po to kai mano mažių užpuolė palaidas, dabar draugas (ir šeimininkai ir šunys).
    Tamsta teisingai sulyginai - šunys ir kelių eismo dalyviai. Nesugebi važiuoti saugiai - atsiras greičio apribojimas (nepadės tai atsiras kalneliai, žiedinės sankryžos...). Taip pat nesugebėjimas vedžioti šunis saugiai negąsdinant kitų "uždėjo" jiems antsnukius ir "įvedė" apribojimus, ne kas nors kitas...
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • Hamas

    2012-06-21 13:58
    Visiškai pritariu. Reikia uždrausti šunis. Jie gali gyventi tik zoologijos sode. Kasmet šimtai žmonių nukenčia nuo šunų šeimininkų. Ar tai mažai?
    yra 1 atsakymas
    Cituoti komentarą
  • fu

    2012-06-21 13:22
    Bitrašė:
    Jums baisu, kad šuo prikakins paplūdimyje?
    O Jūs kur savo vaikus kaikinat ir šlapinat? Į jūrą? Man šlykštu matyti vaikus paplūdimy. Apsiš*kę, purvini, klykiantys, ledais...
    yra 1 atsakymas
    kas kakina vaikus tas kakina ir šunis plize pivoj ar ant šaligatvio KUR MUSU KULTURA juk esam europoje su vaikais ir šunimis ŠVARINKIMES
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • bite kuria vakr sernas igele

    2012-06-21 13:17
    Nukentėjęsrašė:
    Čia aš, tas pats kur bitė vakar įgėlė.
    Prisiminiau va. Pernai miške šernė mane išgąsdino. Reik girininką teisman kartu su bitininku paduot.
    yra 1 atsakymas
    paduok miškininke šerna i teisma paduok turesi skanaus šašlyko
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • pamastymui

    2012-06-21 13:15
    treninguotas marozas - visuomenes narys ar priesas?
    sunekai mane isgasdine yra gal 1-2 kartus per visa gyvenima.
    treninguoti marozai ieskodami kipisu uzkabina vidutiniskai bent kelis kartus per metus. dar prie to galima prideti ir treninguotu marozu isluptus CD grotuvus is automobiliu, kitas vagystes, zmogzudystes ir plesimus.
    dar nei karto neteko praeiti pro suni galvojant "kazin reanimacijoj atsidursiu, ar kapinese?..". praeinant pro girtus marozus si mintis ne karta yra susmezavus.

    taigi ne, suo ne pavojus. treninguotas marozas, kuriu veisimosi valdzia niekaip neriboja (ir panasu kad nesiruosia riboti), pridaro 10000 kartu daugiau zalos visuomenei.
    Cituoti komentarą
PARAŠYKITE SAVO KOMENTARĄ
Yra 123 komentarai
Vardas
Komentavimo taisyklės ir atsakomybė