Dabar Lietuvoje:

Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo DELFI skaitytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami. Komentarų turinys neatspindi DELFI redakcijos nuomonės.
Esate TOP puslapyje - kur atvaizduojami geriausi komentarų autoriai ir redakcijos pasirinkimai.

    Skaitytojų pasirinkimas
  • bravo

    2012-05-20 21:42
    Dėkui, autoriau. Kaip visada pabrėžiau, normalus, heteroseksualus, blaiviai į gyvenimą žvelgiantis vyras visada rūpinsis savo tobulėjimu, gyvenimo kokybės gerinimu, lavinimusi ir vaikų auginimu. It jam niekada nereiks įžeidinėti ar perdėtai domėtis ir užgaulioti kitokius nei jis. Jūs, autoriau, būtent tokį apibrėžimą ir atitinkate. Malonu, kad tokių žmonių yra.
    Cituoti komentarą
  • Ignas

    2012-05-20 23:03
    Superinis straipsnis. O jūs, komentatoriai radikalai, prikąskit liežuvį. Esu užtikrintas, kad nesuvokiat, ką kalbat...
    Cituoti komentarą
  • Giedrius Alasevičius

    2012-05-21 18:30
    Na, jūs čia daug prikomentavot, pamėginsiu atsakyti į keletą tendencingai pasikartojančių teiginių:

    1. Homoseksualizmo lyginimas su pedofilija ir zoofilija. Visų pirma, homoseksualai, kitaip nei visi šiti įvardyti, net nežinau kaip juos pavadint - sakysiu iškrypėliai, tai daro savo sutikimu. Ar Ožkytei tai patinka ir ar ji to nori - nežinai, jei jau reikia "racionalaus argumento". Tas pats pasakytina ir apie vaiką. Vaikas, net jeigu pats to ir nori (pedofilijos atvejais taip pasitaiko), už save neatsako, gali būti įtakotas ir galiausiai vaikas gali pats nesuprasti, kad save žaloja. Už vaiką atsako jo globėjai. Lyginti tokių dalykų negalima ir man keista, kad kažkas apskritai apie tai kalba.
    2. Apie plaunamus pinigus. Tiesa, kad kai kurios organizacijos gauna ES finansavimą. Bet ne tik Lietuvoje, o ir visoje Europoje. Lygiai taip pat finansavimą gauna ir kitos organizacijos - padedančios studentams išvažiuoti į užsienio universitetus, pavyzdys, su kuriuo esu susidūręs. Kitas dalykas, kad jeigu tie žmonės Lietuvoje negautų šių lėšų - tai nereiškia, kad jas gautumėt jūs. Turėtumėt džiaugtis - tai kuria ir darbo vietas ir sukuria organizaciją, į kurią gali kreiptis nukentėję žmonės. Kad ten yra spekuliantų - tai visai įmanoma, kur nėra žmonių norinčių tiesiog pasipelnyti? Bet tai nėra kontraargumentas jų nagrinėjamom problemom.
    3. Dėl abortų. Čia viskas priklauso nuo mūsų apibrėžimo, kas yra gyvybė. Gametos (lytinės ląstelės) irgi yra gyvos. Tokiu požiūriu, kiekvienas žmogus, kuris masturbuojasi arba visos moterys, kurios suserga mėnesinėmis - yra mąsinės žudikės, nes šių procesų metu yra nužudomi milijonai gyvų lytinių ląstelių. Asmeniškai esu matęs per ultragarsą, kas vyksta, kai daromas abortas - tai baisu. Todėl kalbant apie abortą - derėtų tiesiog apibrėžti, kurioje nėštumo stadijoje jis galimas. Pilnai sutinku, kad jei moteris nėščia šeštą mėnesį - tai aborto daryti negalima, nes tai jau susiformavus gyvybė. Bet jei moterį išprievartavo pavyzdžiui? Šitai yra diskusijų objektas, tačiau pats abortas - gimdymo skausmos ir visą procesą reikia iškęsti būtent moterims. Nors galiu pasidžiaugti, kad vyrų požiūris į vaikus Lietuvoje keičiasi - vis daugėja tėvelių, kurie nori prisiteisti vaikus, patys augina vaikus po skyrybų ir tai labai džiugina, tačiau tendencija išlieka - vaikus dažniausiai vis dėl to prižiūri būtent motinos.
    4. Na, o argumentas, kad mes esame visuomenė ir patys sprendžiame kaip mums gyventi - tai yra kiek lėkštokas. Visų pirma tai partnerystė ar santuoka homoseksualams niekaip neapeliuoja į jūsų gyvenimo būdą. Su jumis asmeniškai tai net nėra susiję. Kaip bevaikiai tėvai skundžiasi, kad jiem sudaromos sunkios sąlygos įsivaikinti vaikus, kai vaikų namai perpildyti vaikais - taip homoseksualai skundžiasi, kad negali įteisinti savo santykių. Esu sveikas, todėl man įsivaikinimo problema nerūpi. Ir heteroseksualas - todėl homoseksualų problema nerūpi. Bet mes esame visi Lietuvos piliečiai ir kartu kuriame visuomenę - tai kitų problemos yra mūsų problemos. Norėčiau, kad visi prisimintumėte vieną demokratijos imperatyvą, kad demokratija tai nėra daugumos diktatas mažumas - tai konsensusų santvarka. Jeigu dvi moterys nelaimingos, kad negali susituokti - tai aš joms pasistengsiu padėti, nes, visų pirma, man pačiam nereikia nei pasikeisti, nei tapti homoseksualu, nei tai turi tiesioginės įtakos man. Bet mano balsas, kaip ir kiekvieno iš jūsų, gali tapti lemiamas tam, kad jos galėtų susituokti ir būti laimingos. Tą pati gi galiu pasakyti ir apie kitas problemas - pavyzdžiui pilietybes klausimu apie tai, kad pilietybė atiminėjima iš emigrantų.
    5. Na o visi religiniai kazusai, kaip tai, kad bažnytinė santuoka - tai jokiais būdais, manau suprantami. Bažnyčia yra uždara bendruomenė ir ji turi savo taisykles, į jų taisykles niekaip nesikišu ir nemanau, kad kas nors turėtų - tai jų ir tik jų bendruomenės klausimas. Visai kitas dalykas, kai bažnyčia pradeda kištis ne į savo bendruomenės ir jos narių klausimus, bet į visuomenės.
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    yra 4 atsakymai
    Cituoti komentarą
  • idomus pastebejimas

    2012-05-21 15:28
    kad abortu priesininkai daugiausia yra vyrai, bet kazkodel vienisu tevu yra mazuma...
    Cituoti komentarą
  • Giedrius Alasevičius

    2012-05-22 14:55
    Zyklasrašė:
    "Roberto M. sutuoktiniui Ričardui O. (Richard O.) buvo skirta šešerių metų kalinimo bausmė dėl prisidėjimo prie gyvenimo partnerio nusikaltimų." Vyro sutuoktinis vyras. A...
    yra 1 atsakymas
    Tai Tu žinai kiek Lietuvoje atveju kai heteroseksualai vyrai tvirkino mergaites? Tai dabar reikia daryt išvadas, kad jeigu esi heteroseksualas - tai būtinai pedofilas? Jūs save gerbiat bent kiek tokias keistas išvadas darydami? :)
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • zuikiz

    2012-05-20 20:51
    Ačiū už gerą straipsnį, Giedriau.
    Cituoti komentarą
  • axx

    2012-05-20 22:50
    puikus straipsnis. Tai grazina tikejima, kad lietuvoj yra nors kazkiek kazka suvokianciu zmoniu. Radikalizmas yra blogis bet kurioj srity.
    Cituoti komentarą
  • International student

    2012-05-21 04:15
    qqrašė:
    Ar gali Giedrius, susituokęs su savo mergina, pagimdyti Lietuvai piliečių. TAIP.
    Ar gali tai padaryti nors ir dešimt kartų susituokę Petras su Jonu? NE.
    Va ir pasibaigė v...
    yra 2 atsakymai
    molio motiejau tu, tu vedi savo moteri tik del gimines pratesimo? o ka jei pora nevaisinga, tas praranda esme? Pagarba ir meile yra seimos pagrindas, ne gimdos ir spermos kokybe!
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • Sveikas protas

    2012-05-22 12:04
    O kaip tokiu atveju su nekrofilija? Arba jei koks iskrypelis fotografuoja per langa i mokykla einancius vaikus ir paskui smaukosi namie pries sitas nuotraukas, tai mes ji turetume toleruoti ir jokiu budu negalima jo pavadinti iskrypeliu?

    Tokie kaip jūs – tai intelekto nesužalota mėšlo krūva. Gi pats aiškiai parašėte: „jei kas nors daroma "savo sutikimu"“ – tai šituo atveju kur jūs matote abiejų pusių sutikimą?

    O ir du suauge zmones "sutardami" irgi gali pridaryti tokiu dalyku, ko tikrai nepavidsi kitaip, kaip amoraliai iskrypimais.

    Pvz., vyras ir moteris lovoje gali užsiimti oraliniu, analiniu, sado-mazo ir pan., todėl heteroseksualų (ypač tamstą) kitaip kaip amoraliais iškrypėliais nepavadinsi... Įsivaizduokite – juos pamatys vaikai. Ką žmonės pasakys??? Kaip bus sutraumuoti vaikai??? Ar apie tai pagalvojote??? Štai todėl heteroseksualams turi būti kategoriškai draudžiama būti arčiau nei 100 m prie vaikų.
    Cituoti komentarą
  • idomu

    2012-05-31 16:01
    daug kas sako ,kad santuoka yra gimines pratesimas. viskas cia gerai. bet tada kokio velnio dedates prezervatyvus,moterys geria kontraceptines? kiek vaiku turit??? 0,1,2,3? tai ka jus nesimylit? viena ar du kart tai daret tik su savo mylimu zmogu? norit pasirodyti ispruse ,o is tiesu snipstas gaunasi. kokiam istatyme parasyta,kad santuokoje butinai turi buti vaikas?
    homoseksualus=zoofiluj,nekrofiluj,pedo filuj...sulyginot seksualine orientacija su liga. logikos toliau ieskot net neverta.
    o del vaiku,zinot cia jusu beda ,jei nerandat 5min pasakyt vaikui,kad yra ir homoseksualu.
    jei papasakoyume,kad ir pedofilu yra,gal po to neverktumete,kad jusu vaika tvirkina,nes jis jau butu susipazines su tuo ir galetu isvengti.
    jeigu taip nusisnekant,kaip didele visuomenes dalis,tai kokio velnio mes tada is s.sajungos begom. kam mums tos zodzio laisves,apsisprendimo ir pan??? mes norime gyventi,kaip uzsieny tureti tokias teises,kaip vakaru salys,bet patys keistis nenorim.
    o toliau palinkejimas,kad nesusilaukit vaiku,nes jei netycia jis bus homoseksualus jus trbt ji savom rankom uzmusit,nors labiau tiketinas variantas,kad mirsit vienatvej. absurdiskumas musu atsilikusioj ir neissiauklejusioj visuomenej
    Cituoti komentarą
  • 3

    2012-05-31 20:35
    Seniai jau teko skaityti tokį straipsnį, kuriame panaudoti argumentai yra vietoje ir lauku. Pagaliau, kurie apskritai yra. Buvo labai malonu skaityti. Logiška ir aišku.
    Cituoti komentarą
  • Giedrius Alasevičius

    2012-05-22 00:29
    Zyklasrašė:
    O kaip autorius taip aršiai bandantisd atskirti pedofiliją nuo homosexualumo pakomentuos tai (ypatingas dėmesys paskutinei pastraipai):

    Nyderlandų teismas pedofilija kal...
    yra 1 atsakymas
    o ką tai bendro su homoseksualumu turi?
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • Lukkas

    2012-05-21 00:55
    Puikus straipsnis. Ypac patiko ,jog buvo akcentuojamos pagrindines problemos - zmoniu radikalumas.
    yra 1 atsakymas
    Cituoti komentarą
  • Mj

    2012-05-20 23:15
    sutinku su bet kuriuo pasakytu autoriaus zodziu.
    Cituoti komentarą
  • Giedrius Alasevičius

    2012-05-22 20:37
    Kodėl? Todėlrašė:
    1. Vienas kolega darbe turi keistą įprotį - piltis sau šlapimą į kavą.
    Kolegos stebisi, bet tyli, nieko nesako. Tai vadinama tolerancija.

    2. Keistasis kolega kaišioja ki...
    yra 1 atsakymas
    O pavyzdžių, kurie nebūtų komiški niekaip nerasit? Realių, gyvenimiškų? Niekaip? Ir, beje, kas jus verčia būti homoseksualais, žydais, ateistais ar dar kažkuo?
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
PARAŠYKITE SAVO KOMENTARĄ
Yra 72 komentarai
Vardas
Komentavimo taisyklės ir atsakomybė