Dabar Lietuvoje:

Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo DELFI skaitytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami. Komentarų turinys neatspindi DELFI redakcijos nuomonės.
Grupuoti pagal pagal autorius geriausi naujausi seniausi
  • Kultūringas valgymas

    2013-01-06 11:31
    Rolisrašė:
    Man 24 metai. Dalyvavau šiek tik už mane vyresnio jaunimo gimtadienyje. Dėkime 30 metų.
    Ir štai jau aprašytas atvejis: atsivedė gal 2-3 metų (nepamen) vaikutį. Aš pats iš...
    yra 15 atsakymų
    Valgymo procesas gali būti kultūringas ir nekultūringas. Nekultūringa prie kitų valgyti rankomis, čepsėti, seilėtis, raugėti, spaudyti kauliukus per kambarį.
    Taip ir kūdikio maitinimas gali būti kultūringas arba ne. Viena kultūringa mama maitino savo vaiką man šalia stovint; kol nepasakė, kad tuo momentu maitina, net nesupratau, galvojau, kad vaikas miega: vaikas specialioje nešyklėje, motinos drabužiai specialūs, kad nereiktų megztinio iki pažastų pasikelti, vaiko galvytė pridengta skarele; nesimato ne tik krūties, bet ir vaiko veido. O kita nekultūringa mama prie bendro vaišių stalo pasikėlė megztinį iki pažastų ir laikė nuogus papus ne tik, kol lakstantis pyplys valgė, bet ir po to, kad aukselis bet kada pribėgęs galėtų siurbtelėti... Šlykštu.
    Cituoti komentarą
  • nuomone

    2013-01-06 00:23
    ten kur parduodami (vaisinami) alkoholiniai gerimai, arba po 10 vakaro su vaikais turetu pagal apibrezima neleisti. ir isnyks sugadintu renginiu problema.
    Cituoti komentarą
  • Viktorija

    2012-06-17 04:41
    Žmogusrašė:
    Tai jau tikrai, autorė visais 100 % teisi.

    Skridom į Barseloną, skrydis truko kiek daugiau, nei 3 valandas. Iš jų maždaug visas 3 kažkokių imbecilų vaikas klykė be perst...
    yra 1 atsakymas
    Man atrodo kazka ryskiai sumaisei. Kaiptik europieciu vaikai yra isaukleti (daugumoi), o tie arabu, barabu ir visu kitu azijieciu baisesni uz zveris, nes ir tie tevai elgesi kaip laukiniai. Nezinau, pati gyvenu azijieciu rajone jau nepirmi metai, nu bet tikrai dar neteko matyti neivieno azijiecio snekancio tyliai, o juolabiau pasnibzdomis, su graziai isaukletais vaikais. Turi islipti is autobuso, traukinio vien del to kad ijy ilipo keli azijieziai. Saukia, kaukia, rekia, klykia, tikrai nenormalus zmones.
    Cituoti komentarą
  • as

    2012-06-04 14:02
    Man rodos kad diskusija rutuliojasi ne apie visur tampomus vaikus, o apie vaiku elgesi, ju auklėjimą. Priklauso nuo situacijos, nesvarbu kur tas vaikas bebūtų, svarbu kaip jis elgiasi. Aš pvz neleisčiau savo vaikui kišt rankų į kito žmogaus salotų bliūdą, o gal kitai mamkai nusišikt yra. Arba pvz atėjus į svečius kraustyt rankinės.. Na arba skrendant lėktuvu spardyt atlošo, kas pastebėjau kai kuriems tėveliams dzin, jei nepasakai, nesusipranta vaiko sudrausmint. Praeitą vasarą buvo tokia situacija parke ( beje, gyvenam ne Lt) smelio dėžėj žaidžia vaikai, iš jų 2 maniškiai, o viena mergiščia, gal kokių 4 metų amžiaus vienam, antram, trečiam vaikui šast šast po smelio saują į galvą. Motinėlė žiūri sau, ka jos atsiprašant susna išdarinėja ir nieko, vienodai šviečia. Tai priėjus pasakiau, kad prižiūrėtų savo vaiką, tai žinot koks jos atsakymas buvo? Kad nuo jos atsiknisčiau, arba ji iškviesianti policiją ir kad jos mergiščia esanti dar labai maža, jai tik 2 atseit.. o jos mergiščia tuo tarpu išlipus iš smėliadėžės pradėjo šūkaut- f.ck you, f.ck you. Smagu
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • Laima

    2012-06-04 13:11
    Kai straipsnis parašytas tokiu nepilnaverčiu stiiumi, nesinori net gilintis į autoriaus nuomonę. Viskas primena bumbesius, kuriais viena kitai skundžiasi trys bobutės prie laiptinės. Absoliučiai siauras mątymas užgožtas verkšlenimo ir skundimosi.
    Aš, jei susidurčiau su trukdančiais vaikučiais, turbūt mėginčiau pasakyt tai tėvams. O jei jau sėdima suraukus nosį, tai iki galo ir reiktų sėdėti taip nesvaidant savo nepasitenkinimo į delfį visai Lietuvai :) Negaliu pakęsti tokių viskuo nepatenkintų kompleksuotų bumbeklių. Pradėkit nuo savęs ir viskas bus ok.
    Cituoti komentarą
  • Mama

    2012-06-04 11:45
    isdalies sutinku su autorium yra tokiu vietu kur tikrai kudikiui ne vieta bet tai tikrai nera prekybos centrai ir pan. vaikui reik priprasti prie visokios aplinkos ne tik prie 4 namo sienu as vezuosi savo vaika visur pas draugus i prekybos centra ar i miesto svente... bet kai einam su vyru i teatra ar bara vaika paliekam namie... i keliones vaiko ir neimam jis dar per mazas...
    Cituoti komentarą
  • nu jo autoriau

    2012-06-04 09:48
    vaiku pats neturi.. arba esi gejus,arba su nervais nera tvarkoje... kas dar tau trukdo? invalidai, nes estetini grozi uzgozia? seni zmones,nes primena taui,kad esi irgi laikinas? medziai mieste, nes atrodo tau,kad jie tik miske turertu augti? kitakalbiai? kitatauciai? pigus,brangus automobiliai? tavo isplerusiai galvai reiktu pagalvoti ir susivoktium,kad vaikai ir visa kita yra neatsiejama dalis viso sito. o tu gali lindeti savo kamaroje ir niekas netrukdys tau.. nu jo, trukdys, juk lietuviski laidu vedejai tave irgi erzina...atspejau?
    Cituoti komentarą
  • ss

    2012-06-04 09:16
    sutinku su autore, manau, kad tai veikia ne tik aplinkinius, bet ir patiems vaikams sukelia tik neigiamas emocijas, o teveliai pademonstruoja savo bukuma
    Cituoti komentarą
  • :)))

    2012-06-04 09:12
    taikliai pastebeta.
    nes jau vemti kartais vercia nuo tokiu tevu ir ju vaiku.
    matomai jie isivaiztuoja kad ju vaikas tai n-tasis pasaulio stebuklas ir jis visiem turi sukelti zavesi...
    Cituoti komentarą
  • r

    2012-06-03 23:34
    autoriui nedap....s, tai kiekvienas pyptelėjimas aplink veikia užspaustus nervus. Siūlyčiau neišsigydžius psichikos niekur neiti. Nes žymiai labiau visus renginius ir bet ką gadina amžinai ieškantys problemų susiraukėliai ir aiškintojai kaip kitiems gyventi.
    Cituoti komentarą
  • nu nu

    2012-06-03 20:42
    ...rašė:
    "visi absoliuciai lietuviai yra antra karta nuo plugo....:)
    Ir dar syk pasikartosiu: pirkti skrydi brangiau, kai gali pigiau, yra durnumo apraiska!!!!"

    visi milijonieria...
    yra 1 atsakymas
    logikos virsune- su milijonieriais susilyginti:))))))))))))
    Beje, pilna milijonieriu su paprastom masinonm, paprastais rubais ir be lektuvu....Tai gal tie su asmeniniais lektuvais- tikrai idijotai? :)))))))))))))
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • Žmogus

    2012-06-03 19:30
    Tai jau tikrai, autorė visais 100 % teisi.

    Skridom į Barseloną, skrydis truko kiek daugiau, nei 3 valandas. Iš jų maždaug visas 3 kažkokių imbecilų vaikas klykė be perstojo. Spardėsi, mojavo, ištrūkęs iš tėvo rankų bėgiojo po saloną nepaisydamas ženklo "Prisisegti saugos diržus", grabinėjo kitų keleivių drabužius ir visaip kitaip siautėjo. Pusė lėktuvo GARSIAI protino tėvus vaiką pririšt ir užčiaupt. Įtikint pavyko tik kai paėmiau to vaiko nešiojamą DVD grotuvą, kurį įjungęs visu garsu vaikas bėginėjo, išjungiau ir padėjau šalia lagaminų, pasakęs, jog nebematys, jei dar klykaus. Tėvai sėdėjo raudoni, bet nebedrįso ginčytis - visas lėktuvas buvo ŽIAURIAI pasipiktinęs.

    Jei vaikas neklauso paliepimo "sėdėk ramiai", tai reikia arba prilupti, arba palikti su aukle. Kam gadinti kitų žmonių atostogas?
    Beje, tuo pačiu lėktuvu skrido arabas su šeima. Vaikus tik mačiau - negirdėjau, nes kalbėjo pašnibždomis. Piešė kažką spalvinimo knygelėse, tyliai prunkščiojo, niekam netrukdė. Išlipęs iš lėktuvo gailėjaus, kad nepaspaudžiau tam arabui rankos ir nepagyriau jo vaikų šaunumo.
    yra 1 atsakymas
    Cituoti komentarą
  • ...

    2012-06-03 17:52
    "visi absoliuciai lietuviai yra antra karta nuo plugo....:)
    Ir dar syk pasikartosiu: pirkti skrydi brangiau, kai gali pigiau, yra durnumo apraiska!!!!"

    visi milijonieriai, uzdirbe milijonus ir skraidantys asmeniniis lektuvais yra idiotai pasirodo, nes juk gali pigu rinair bilieteli nusipirkti ir skristi;)

    yra 1 atsakymas
    Cituoti komentarą
  • Ulla

    2012-06-03 17:11
    Šeimoms organizuojamos pramogos, renginiai vaikams dažniausiai būna labai prasti, lėkšti, lyg vaikai būtų debilai, todėl natūralu, kad tėvai savo vaikus nusiveda į renginius, kur "šeima" ar "vaikai" nėra tikslinė auditorija - juk reikia vaikus lavinti, ugdyti poreikį menui, kultūrai, kad neišaugtų kokie buduliai. Galų gale, ir palikti dažnai nėra, kur - juk penkiolikai metų neužsidarysi namie. Kitas dalykas, būdamas su vaiku turi prisiimti atsakomybę - žiūrėti, kad jis netrukdytų kitiems, o jei vaikas pavargsta, parvesti namo. Man tai nepriimtinas nei požiūris, kad, kol vaikai užauga, turi šeima užsidaryti namie (ir net negali išeiti apsipirkti su jais???), nei tas "supermamizmas" ar "supertėvizmas", kai tėvai vedasi visur vaikus, jų neprižiūri ir dar įsivaizduoja, kad visi aplink turi juos apšokinėti.
    Cituoti komentarą
  • manau

    2012-06-03 16:49
    Vaikas klykia, o tėvai abejingi ir tai toleruoja. Ar tai ne vaiko prievarta? Turėtume nebūti abejingi ir informuoti atitinkamas institucijas.
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • klp

    2012-06-03 15:13
    Vakar buvau džiazo koncerte Klaipėdoje. Ne toliau kaip 10 metrų nuo scenos, prie pat kolonėlių, stovėjo grupelė jaunų gražių žmonių, jų tarpe ir jauna mamytė su vežimėliu (kūdikiui maksimaliai 4 mėnesiai). Man jie tikrai netrukdė, bet ar jauni tėveliai pagalvoja, kad tokie dideli decibelai, žemų dažnių vibracija nėra gerai tokiam mažam kūdikėliui (beje, nėščioms moterims irgi). Juk galima to koncerto klausytis ir iš didesnio atstumo....
    Cituoti komentarą
  • dar veplom

    2012-06-03 11:44
    Jei vaikas neramus, oziuojasi,zyzia, bejioja, spardosi at kit reiskia jis pavarges, jam negerai, nidomu, mazesniam ir didelis stresas o "siuolaikiniai tevai" kankina vietoj to kad su vaiku bendrautu vaikui priimtinoj aplinkoj. Apuokai o didziuausi apuokai-motkos.
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • veplom

    2012-06-03 10:47
    straipsnis ishskirtinai teisingas o veplom tevam, betasantiems savo 'brangenybes" i koncertus, vakarelius ir kitus ne vaikam skirtus renginius ir dar besididziuojantiems atseit bendrauja su vaikais pasakyciau jog vaiku savijauta jums visai nerupi ir tenkinat savo uzgaidas ":but zmonese" ir nemylit savo vaiku priedo dar kitiems trukdot. Teise pasibaigia ten kur pazeidziamos kito asmens teises. Jusu vaiku erzelis, verksmai, klyksmai, kaprizai ne vaiku renginiuose pazeidzia kitu asmenus teises . Kas dar neaisku tupiems gimdytojams? Vaikai cia nekalti kad ju tevai neturi elementarios etikos. vargsai vaikai.
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • ?

    2012-06-03 10:09
    Man labai nepatinka komentarai :,,kai savo vaikų turėsi'', ,,matyt, vaikų neturi'' ir panašūs. Tai reikia suprasti, kad žmonės, neturintys/negalintys/nenorintys turėti vaikų yra diskriminuojami? Juk kalba ne apie tai. Kodėl aš turiu turėti vaikų, kad suprasčiau, jog jie man trukdo klausytis koncerto??? Ar toks komentaras ,,po dviejų metų pripranti prie vaikų klykimo''. Tai kodėl aš turiu priprasti? Juk jūs norėjot vaikų, jūs ir stenkitės, kad jūsiškiai kitiems netrukdyti.
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • aa

    2012-06-03 08:11
    Kad visur imami, tai gerai, nes tėvai turi patys būti su vaiku, o ne kažkam jį palikti. Aišku, vakare vaikas turi būti nmuose, nes vaikas turi teisę į ramų miegą ir poilsį. Todėl tėveliai, kol vaikas užaugs, turėtų atsisakyti balių ir vakarinių renginių. Bet kad dienos metu visur imasi su savii - tikrai sveikintinas dalykas. Tuo reikia džiaugtis, o ne piktintis. O svetimų vaikų keliamas triukšmas ne erzina - kaip tik smagu, kad tai svetimi, o ne tavo vaikai šį kartą reiškiasi, ir tau nieko daryti nereikia.
    Cituoti komentarą
PARAŠYKITE SAVO KOMENTARĄ
Yra 1080 komentarų
Vardas
Komentavimo taisyklės ir atsakomybė